منطقه ۱۱ اصفهان به پیشواز محرم رفت

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه و کارکنان آن به‌عنوان خادمان حضرت اباعبدالله حسین (ع) آماده همکاری همه‌جانبه با هیئت‌های مذهبی در راستای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر مراسم عزاداری در ایام محرم است.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و آموزش مسئولان هیئت‌های منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جلسه با حضور رؤسای مراکز خدماتی از جمله آتش‌نشانی، اداره برق و سایر مراکز برگزار شد.

وی با اشاره به رسیدگی به موارد مرتبط با شهرداری از جمله ایمنی و خدمات شهری برای برگزاری مراسم محرم افزود: این منطقه و کارکنان آن به‌عنوان خادمان حضرت اباعبدالله حسین (ع) آماده همکاری همه جانبه با هیئت‌های مذهبی در راستای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر مراسم عزاداری در ایام محرم است.

منطقه ۱۱ اصفهان به پیشواز محرم رفت

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: اولویت نخست مشارکت بالا و اولویت بعدی، انتخاب اصلح و ادامه راه شهید رئیسی عزیز است.

غلامی گفت: این جلسه دومین جلسه از سلسله جلسات هماهنگی مراسم محرم و صفر بود و جلسه نخست با حضور گذرداران محرم برگزار شده بود.

منطقه ۱۱ اصفهان به پیشواز محرم رفت

کد خبر 768929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.