کارکنان شهرداری اصفهان مصداق تلاش جهادی هستند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قاطبه کارکنان شهرداری سالم، سلامت و متخصص هستند و مصداق تلاش جهادی هستند و بیشتر زندگی خود را صرف فعالیت در این مجموعه می‌کنند.

سیدامیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کارها در شهرداری شامل بخش‌های فنی، مدیریتی و حتی در حوزه کاری و کارگری پیچیده است، اما زحمات دیده نمی‌شود؛ حتی مدیران شهرداری، شورای اسلامی شهر و مردم کمتر می‌دانند.

وی افزود: کار شهرداری‌ها شبانه‌روزی، چندجانبه، پیچیده و چندوجهی بوده، همچنین شهرداری در تمام لایه‌ها آماده خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انجام کارهای سخت و طاقت‌فرسا در حوزه‌هایی مانند جمع‌آوری پسماند و فضای سبز تاکید کرد: حتی در حوزه کارشناسی در شهرداری، کارها پیچیده است که مشابه آن را در صنعت نمی‌بینیم، زیرا این موضوع همزمان با زندگی مردم باید صورت گیرد.

سامع با بیان اینکه شهرداری این کلان‌شهر زیرِ زمین شهر نیز در خط دو قطار شهری در حال فعالیت است، گفت: خطوط اتوبوسرانی از ساعت ۰۵:۳۰ فعالیت خود را آغاز می‌کند و رانندگان اتوبوس باید از ساعت ۰۴:۰۰ از منزل خارج شود.

وی ادامه داد: بسیاری از خادمان مردم در شهرداری از زندگی شخصی خود برای کارها وقت می‌گذارند، در این راستا برقراری تعادل میان ساحت‌های مختلف زندگی، زمانی که کار شهر مطرح باشد، بسیار سخت است، باید قدردان کسانی باشیم که شبانه‌روز خود را برای کار گذاشتند که بیشتر آن‌ها انسان‌های سالم و شایسته‌ای هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: عده‌ای انگشت‌شمار در شهرداری هستند که کار را درست انجام نمی‌دهند یا کارهای غیرقانونی انجام می‌دهند، اما قاطبه کارکنان شهرداری سالم، سلامت و متخصص هستند و مصداق تلاش جهادی هستند و بیشتر زمان خود را صرف فعالیت در این مجموعه می‌کنند، همچنین آن‌ها خدمت به مردم را به امور شخصی خود ترجیح می‌دهد.

کد خبر 768983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.