ارائه مشاوره به بیش از ۴ هزار شهروند اصفهانی در سامانه ۱۳۷

‌رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: حدود چهار هزار تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری این کلان‌شهر در هفته گذشته، درخواست مشاوره بود که همکاران ما در این مرکز راهنمایی‌های لازم را انجام دادند.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۸۳۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه حدود چهار هزار تماس شهروندان درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند، افزود: از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۰۰ پیام در قالب سامانه خودکار یا تماس همکاران در حوزه بازخورد پیگیری شد و نظرسنجی از شهروندان نسبت به پیگیری همکارانم در سطح انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۵ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، گفت: این اتفاق دلایل مختلفی از جمله شناخته شدن مرکز و احساس اعتماد و بازخورد شهروندان از ارتباطات قبلی بوده است.

رفیعی با اشاره به اینکه هفته گذشته دو بخش از مجموعه گروه‌بندی‌های موضوعی تماس‌ها و پیام‌ها به‌نوعی قابل توجه بود، ادامه داد: یک بخش سد معبر واحدهای صنفی در سطح شهر بود که تا حدی از شرایط خود فراتر رفته بود و مناطق ۳، ۱۰ و ۱۴ شهرداری بیشترین فراوانی را داشتند، همچنین شاهد افزایش سد معبر خودروهای دست‌فروش بودیم که از مناطق ۱۰، ۸ و ۷ شهرداری بیشترین تماس را داشتیم.

با تاکید بر اینکه به جهت افزایش پیگیری‌ها و هرچه سریع‌تر به نتیجه رسیدن مباحث، دقت شهروندان در دادن نشانی اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: شهروندان ارشد شهر تا حد امکان برای دادن نشانی از همکاری اطرافیان استفاده کنند و سایر شهروندان نیز از المان‌های شهری اطراف یا پلاک‌های هوشمند که در اطراف نصب شده است، کمک بگیرند.

کد خبر 768308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.