حضور گسترده مردم در انتخابات مقدمه استفاده از قدرت اجتماعی در عرصه ملی و بین‌المللی

شهردار اصفهان گفت: در این دوره، انتخابات پرشوری خواهیم داشت و امیدواریم با حضور گسترده و پر شور مردم بتوانیم از این قدرت اجتماعی در عرصه داخلی و بین‌المللی استفاده کنیم.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تمام انتخابات‌هایی که تاکنون برگزار شده است، به دلیل نقشی که مردم در تعیین سرنوشت خود ایفا می‌کنند، مهم بوده است، اظهار کرد: این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری نیز به دلیل اتفاقی که رخ داد و انتخاب رئیس‌جمهور باید در فرصتی کوتاه انجام می‌شد، نسبت به سایر انتخابات‌های کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: در این دوره نیز انتخابات پرشوری خواهیم داشت و امیدواریم با حضور گسترده و پر شور مردم بتوانیم از این قدرت اجتماعی در عرصه داخلی و بین‌المللی استفاده کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به مسئولیت خطیر رئیس‌جمهور در حل مسائل داخلی تصریح کرد: رفع مشکلات اقتصادی از جمله مسائل داخلی و بسیار مهمی است که باید به آن پرداخته شود و در مباحث بین‌المللی توسعه قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی به لحاظ تأثیر مثبت بر فرایندهای جهانی و دفاع از محور مقاومت است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه جامعه یک بافت زنده و مردم سلول‌های این بافت زنده هستند، تاکید کرد: مردم باید نسبت به مسائل محیطی خود کنش و واکنش داشته باشند، چراکه یک بافت زنده باید داری ادراک و فهم بوده و قدرت تصمیم‌گیری و اظهار نظر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران بسیار فهیم و سرزنده هستند و به طور قطع همچون ادوار گذشته نسبت به این فریضه دینی، اجتماعی و سیاسی بی تفاوت نخواهند بود.

کد خبر 767098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.