شهرداری بابت بی‌توجهی به اجرا نشدن پروژه زیرگذر حصه پاسخ دهد

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری بابت بی‌توجهی به اجرا نشدن پروژه زیرگذر حصه پاسخ دهد، زیرا مشخص نیست که این پروژه مهم چرا مورد غفلت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه دهم تیر_ در صدوسی‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تقدیر از شرکت‌کنندگان و فعالان عرصه انتخابات اظهار کرد: تنور انتخابات به نحو مطلوبی گرم شد و حضور خوبی را شاهد بودیم و امروز بارقه‌های امیدی مبنی بر یکی‌شدن مشاهده می‌شود.

وی افزود: اصفهان در کشور تأثیرگذار است، از دوستان خود در استان می‌خواهیم که برای حضور گسترده و خوب در دور دوم، تلاش ویژه‌ای داشته باشند تا انتخاب انقلابی و ولایی در راستای توسعه و عزت کشور رقم بخورد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از متولیان برگزاری انتخابات گفت: در یک بازه زمانی یک ماهه فراهم کردن شرایط و مقدمات، کار سختی بود، همچنین از شهرداری نیز بابت پشتیبانی از برگزاری انتخابات تشکر و تقدیر می‌کنم.

نادرالاصلی با اشاره به بی‌توجهی به اجرای زیرگذر حصه گفت: به‌راحتی از پروژه زیرگذر حصه به‌عنوان پروژه مهم ارتباط بین حصه شمالی و جنوبی شهر اصفهان گذشتیم، در حالی که مراحل قانونی خود را طی کرده است و این اقدام در توسعه مناطق ۱۰ و ۱۴ اثرگذار است، اما از هزینه‌های قابل توجه بعضی قراردادها و اتفاقات اجرایی گذشتیم و کسی پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه در این خصوص هزینه‌های زیادی صورت گرفته است، گفت: وقتی از مدیران فنی می‌پرسیم می‌گویند ما آمادگی داشتیم، اما اینگونه ابلاغ کردند، بنابراین متولیان امر باید پاسخگو باشند.

کد خبر 767791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.