پیشرفت ۸۵ درصدی ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه ۷۵ میلیارد ریالی ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور گفت: پیشرفت این پروژه ۸۵ درصد است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵۰۰ متر طول باقی‌مانده این مسیر تا اواخر تیر سال جاری تکمیل شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور اظهار کرد: عریض بودن بزرگراه ردانی‌پور حدفاصل پل خیابان رباط تا پل شهید چمران، موجب شده است سرعت خودروها هنگام شب افزایش پیدا کند و حوادث ناگواری را به همراه داشته باشد که در برخورد با جدول و گاردریل خودرو واژگون و بعضی اوقات به مسیر مخالف هدایت و خسارات جانی و مالی بالایی را رقم می‌زند.

وی افزود: عملیات احداث جداول نیوجرسی بلوار میانی بزرگراه شهید ردانی‌پور حدفاصل پل خیابان رباط تا پل شهید دکتر چمران مسیر جنوبی تکمیل و ۱۱۰۰ متر مسیر شمالی آن انجام شده است، همچنین تا پایان تیر سال جاری حدود ۵۰۰ متر دیگر آن تکمیل خواهد شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تاکید کرد: با بررسی‌های به‌عمل آمده، طرح ایمن‌سازی بلوار میانی با احداث جداول نیوجرسی استاندارد به ارتفاع ۹۰ سانتی‌متر در دو مسیر شمالی و جنوبی این بزرگراه به‌طول ۳۲۰۰ متر در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

پیشرفت ۸۵ درصدی ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور

محمدحسینی گفت: در این راستا عملیات احداث جداول نیوجرسی جنوبی از مسیر پل خیابان رباط به سمت پل شهید چمران در طول ۱۶۵۰ متر به پایان رسید و عملیات مسیر شمالی از پل شهید چمران به طول ۱۱۰۰ متر آن اجرا شده است.

وی با اشاره به هزینه ۷۵ میلیارد ریالی ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور ادامه داد: پیشرفت این پروژه ۸۵ درصد است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵۰۰ متر طول باقی‌مانده این مسیر تا اواخر تیر سال جاری تکمیل شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود به‌دلیل کارگاهی بودن مسیر بزرگراه ردانی‌پور از سمت پل چمران به سمت پل خیابان رباط با دقت و احتیاط لازم رانندگی کنند.

کد خبر 767402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.