پیشرفت ۸۰ درصدی احداث خیابان گرکان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی احداث خیابان گرکان خبر داد و گفت: ساماندهی این خیابان سال‌ها مطالبه اهالی محله گرکان بود و در حال حاضر به‌عنوان یکی از پروژه‌های محرک توسعه منطقه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث خیابان گرکان اظهار کرد: خیابان‌ها به‌عنوان فضاهایی پویا در شهرها محسوب می‌شود، بنابراین باید به‌گونه‌ای ایمن و بهینه طراحی شود و آسایش شهروندان را فراهم کند.

وی با بیان اینکه خیابان گرکان برای تسهیل در تردد شهروندان و در راستای محله‌محوری با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال احداث می‌شود، افزود: ساماندهی این خیابان سال‌ها مطالبه اهالی محله گرکان بوده است و در حال حاضر به‌عنوان یکی از پروژه‌های محرک توسعه برای این محله کمتربرخوردار در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی احداث خیابان گرکان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر روکش آسفالت این خیابان در حال انجام است، همچنین در راستای احداث این خیابان، احداث پارک محلی نیز با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 766991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.