مردم با دقت کافی و مسئولیت‌پذیری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است، گفت: در این راستا مردم باید با دقت کافی و مسئولیت‌پذیری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دغدغه‌های مردم با یکدیگر متفاوت است و هر کدام از آن‌ها درخواست متفاوتی از رئیس‌جمهور آینده دارند.

وی با بیان اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یک انتخابات در شرایط خاص است، افزود: شورای نگهبان به‌صورتی عمل کرده است که نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌توانند تمام سلایق حاضر در کشور را پوشش دهند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مردم به سرنوشت کشورشان علاقه‌مند هستند و دوست دارند که وضعیت آن دارای جهش و رشد باشد.

نباتی‌نژاد گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است، از این‌رو مردم باید با دقت کافی و مسئولیت‌پذیری پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

وی با بیان اینکه افرادی که پای صندوق‌های رأی حاضر نمی‌شوند، حجتی نسبت به وضعیت کشور ندارند، ادامه داد: آن‌ها برای نقد دولت و عملکردهای مسئولان باید در فرصت مناسب از جمله انتخابات با استفاده از رأی، اعتراض خود را بیان کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اثر مثبتی روی وضعیت حکمرانی کشور دارد.

کد خبر 766919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.