آماده‌سازی مسیرها و شعب اخذ رأی در منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این منطقه با انجام اقدامات لازم در حال آماده‌سازی مسیرها و خیابان‌های منتهی به شعب اخذ رأی، همچنین محل‌هایی که انتخابات در آن برگزار خواهد شد، است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه منطقه ۳ شهرداری اصفهان در مرکز این کلان‌شهر واقع شده است، اظهار کرد: شهرداری این منطقه با انجام اقدامات لازم آن را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست‌جمهوری آماده کرده است.

وی افزود: این اقدامات شامل نصب تابلوی اعلانات برای تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری در مکان‌هایی که شهروندان تردد بیشتری دارند، نصب داربست‌ها و محل‌های تبلیغاتی و آماده‌سازی شرایط و محیط شهری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به آماده‌سازی شعب اخذ رأی در منطقه تصریح کرد: شهرداری این منطقه در حال آماده‌سازی مسیرها و خیابان‌های منتهی به شعب اخذ رأی، همچنین محل‌هایی که انتخابات در آن برگزار خواهد شد، است.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: سازمان خدمات شهری شهرداری اصفهان نیز برای بررسی محل‌های تبلیغاتی و شعبی که انتخابات در آن برگزار می‌شود، روزانه از سطح شهر بازدید و با تمام عوامل اجرایی انتخابات در همه زمینه‌ها همکاری‌های لازم را به عمل می‌آورد.

کد خبر 765925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.