دوشنبه‌های ارتباطی در منطقه ۸ اصفهان/ رسیدگی به بیش از ۵۰ پرونده در هفته جاری

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: ملاقات مردمی دوشنبه این هفته که از ساعت اولیه وقت اداری آغاز و تا پایان وقت اداری ادامه داشت به بررسی و رسیدگی بیش از ۵۰ پرونده مربوط به واحدهای شهرسازی و آزادسازی پرداخته شد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اشاره به نکات مثبت ملاقات‌های مردمی اظهار کرد: یکی از دغدغه مراجعه‌کنندگان به شهرداری، روبه‌رو شدن با قوانین اداری است که اغلب موجب گذشت زمان زیادی برای نتیجه رسیدن به پرونده خود می‌دانند و این موضوع در شرایط کنونی اقتصادی موجب رنجور شدن آن‌ها از دستگاه‌های اداری می‌شود.

وی افزود: بدین منظور شنیدن صحبت‌های آن‌ها و ارائه راه حل از جانب همفکری مدیران و مسئولان در راستای نتیجه‌بخشی پرونده‌ها، موجب ث دلگرمی مراجعه‌کنندگان می‌شودو این موضوع علاوه بر سرعت‌بخشی پرونده‌ها، رضایت‌مندی آن‌ها را به‌دنبال دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به زمان رسیدگی به پرونده‌های مراجعه‌کنندگان تصریح کرد: درست است که دوشنبه‌ها زمان رسمی ملاقات مردمی است، اما در ایام هفته در صورت فراغ از جلسات و بازدیدها، مراجعه‌کنندگان به دفتر یا مراجعه اینجانب به واحدهای مختلف، به پرونده آن‌ها رسیدگی می‌شود.

محمدحسینی گفت: در دوشنبه ارتباطی این هفته که از ساعت اولیه وقت اداری آغاز شد و تا پایان وقت اداری ادامه داشت، بیش از ۵۰ پرونده که اکثر آن‌ها مربوط به واحد شهرسازی و آزادسازی بود، بررسی و رسیدگی شد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.isfahan.ir برای ملاقات مردمی با مدیران مناطق پانزده‌گانه ثبت نام و از ساعت ملاقات خود با شهرداران مناطق مطلع شوند.

کد خبر 767490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.