اتصال سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به کد ۱۰۰ / شهر نباید ایزوله مدیریت شود

شهردار اصفهان گفت: اتصال سامانه ۱۳۷ شهرداری این کلان‌شهر به کد ۱۰۰ امروز انجام شد؛ این کد به‌معنای واکنش سریع است تا برای رفع خطرات یا مشکلاتی که در شهر وجود دارد و باید سریع برطرف شود، اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه سیزدهم تیر_ در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین کانال‌های ارتباط شهرداری با مردم سامانه ۱۳۷ است که در فهم درست از مشکلات شهر به شهردار کمک می‌کند.

وی افزود: مردم حافظان شهر هستند و می‌توانند مشکلات را از مسیر سامانه ۱۳۷ به اطلاع مدیریت شهری برسانند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز شاهد اتفاقات جدیدی در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان بودیم، گفت: اتصال سامانه ۱۳۷ شهرداری به کد ۱۰۰ امروز انجام شد؛ این کد به‌معنای واکنش سریع است تا برای رفع خطرات یا مشکلاتی که در شهر وجود دارد و باید سریع برطرف شود، اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن انجام شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه اگر این سامانه روزبه‌روز ارتقا پیدا کند و با سایر بخش‌های شهرداری همچون کد ۱۰۰ مرتبط شود، بسیاری از مشکلات در کمتر از ساعت برطرف می‌شود، ادامه داد: یک دوره آزمایشی بین دو سامانه کد ۱۰۰ و سامانه ۱۳۷ انجام شد که جوابگو بود و در آینده به سایر بخش‌ها و خدمات شهر توسعه داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ نزدیک‌ترین راه ارتباط شهروندان با شهرداری است، تصریح کرد: روزهای دوشنبه ملاقات حضوری در شهرداری برگزار می‌شود، دو هفته یک بار در مساجد در قالب برنامه «مردم سلام» با شهروندان ارتباط داریم، همچنین ظهر روزهای چهارشنبه در رادیو ارتباط مستقیم با شهروندان داریم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سعی شده است تا دائم با شهروندان در ارتباط باشیم تا شهر ایزوله مدیریت نشود، گفت: به غیر از بر دیدارها با عموم مردم، با نخبگان شهر نیز به اقتضا در جلسات کارشناسی ارتباط پیوسته وجود دارد، علاوه بر این اعضای شورای شهر به‌صورت مرتب میان مردم هستند، ارتباط می‌گیرند و پیگیر مشکلات هستند.

کد خبر 768737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.