تخصیص ۱۰ درصدی بودجه منطقه ۹ اصفهان به آسفالت معابر

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از تخصیص ۱۰ درصدی بودجه این منطقه به آسفالت معابر خبر داد و گفت: بودجه آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر به‌طور معمول وزن سنگینی را به خود اختصاص می‌دهد و ۱۰ درصد از بودجه این منطقه نیز برای آسفالت تخصیص یافته است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه آسفالت معابر شهری باید سر تیتر وظایف شهرداری اصفهان باشد، اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی شهر آسفالت بوده که هم‌ردیف با وظیفه اصلی شهرداری یعنی نظافت شهر، حمل زباله و نگهداری از فضای سبز است.

وی افزود: شهرداری اصفهان سال گذشته جهش بسیار بالایی در بودجه آسفالت داشت و این اعتبار بالغ‌بر ۳۲ میلیارد تومان بود که محقق شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بودجه آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر به‌طور معمول وزن سنگینی را به خود اختصاص می‌دهد، تصریح کرد: ۱۰ درصد از بودجه این منطقه را نیز آسفالت تشکیل داده است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: همین مبلغ برای آسفالت معابر در بودجه ۱۴۰۳ نیز مصوب شد، اما به‌دلیل درخواست‌های بسیار بالای شهروندان در این باره به احتمال زیاد تا پایان سال جاری ردیف اعتبار آن افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال جاری همچون سال گذشته بتوانیم این ردیف بودجه درباره آسفالت معابر را به‌طور کامل تأمین اعتبار و اجرا کنیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به آسفالت معابر محلات هدف در این منطقه گفت: برای آسفالت این محلات از جمله سودان، لادان، جروکان و جاوان به‌طور ویژه اقدام می‌کنیم؛ علاوه‌بر ردیف تعیین شده برای این محلات در بودجه برای این منظور، بودجه‌ای برای زیرسازی آسفالت در نظر گرفته شده است که تا پایان سال جاری افزایش نیز خواهد یافت.

قاضی‌عسگر با اشاره به اینکه سال گذشته معابر اصلی منطقه ۹ شهرداری اصفهان آسفالت شده است و در حال حاضر آسفالت معابر اصلی محلات باید انجام شود، ادامه داد: آسفالت معابر اصلی محلات هدفی همچون سودان، لادان و جروکان انجام شده و در سال جاری آسفالت دیگر محلات هدف همچون مهدی جاوان در دستور کار است، ضمن اینکه تمام معابر این منطقه باید تا پایان سال و در فصل مناسب آسفالت شود.

کد خبر 768559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.