حضور مردم در انتخابات ارزش افزوده‌ای برای نظام است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور مردم و شرکت در انتخابات سرمایه و ارزش افزوده‌ای برای نظام است؛ مردم به سرنوشت کشور خود متعهد هستند و امیدواریم هشتم تیر ۱۴۰۳ انتخابات پرشوری داشته باشیم.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار کرد: مردم به‌رغم تمام مشکلات و سختی‌های موجود، پایِ کارِ انقلاب هستند، نامزدهای ریاست جمهوری نیز توانمندی‌های خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند و جامعه با اشتیاق به دنبال انتخاب فردی مناسب برای اداره کشور در چهار سال آینده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره انتخابات افزود: ایشان تاکید داشتند «حضور و شرکت مردم در انتخابات سرمایه و ارزش‌افزوده‌ای برای نظام است» بنابراین مردم به سرنوشت کشور خود متعهد هستند و امیدواریم هشتم تیر سال جاری انتخابات پرشوری داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اولویت نخست حضور مردم در انتخابات است و اولویت دوم، انتخاب فرد اصلحی است که از عهده اداره امور کشور و رفع مشکلات به نحو مطلوب برآید.

نورصالحی عنوان کرد: انتظار داریم رئیس‌جمهور آینده مسیر دولت شهید رئیسی را دنبال کند و دولتی مقتدر، مخلص، مردمی، پرتلاش، مطلع به امور و مشرف به مشکلات کشور را تشکیل دهد و شرایط مناسبی برای کشور رقم بخورد تا جوانان از نظر تحصیل، اشتغال و ازدواج به تمام مواردی که یک جامعه خوب و مقتدر نیاز دارد، برسند.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امیدواریم شاهد استقرار دولت قوی، مردمی و مسلط به رفع مشکلات باشیم.

کد خبر 765818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.