به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد قاسمی در حاشیه بازدید معاون دادستان و اعضای ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ نفر به کارکنان سامانه ۱۳۷ اضافه شدهاند و در قالب سه شیفت بهصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی گردشگران و شهروندان هستند.
وی افزود: نیروهای اضافه شده به این سامانه دارای کارت گردشگری هستند و این موضوع موجب میشود تا اطلاعرسانی آنها در زمینه معرفی اماکن گردشگری این کلانشهر به مسافران نوروزی، با کیفیت بالاتری انجام شود.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: گردشگرانی که مراکز اسکان و راههای رفت و آمد توسط حملونقل به آنها معرفی میشود، از آنها بازخوردگیری خواهد شد.
قاسمی گفت: تمام لینکهای گردشگری و اقامتی مورد نیاز گردشگری از جمله ستاد هدایت و ورزشگاههای شهرداری همراه با لینک مسیریابی در اپلیکیشن نشان برای آنها ارسال میشود.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۲ هزار تماس با این سامانه ۱۳۷ برقرار شده که ۶۵۰۰ تماسها از سوی گردشگران بوده و دیگر تماسها مربوط به شهروندان اصفهانی است، همچنین نوروز سال گذشته حدود ۱۷ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شد.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی در هر سه شیفت برای کارکنان ۱۳۷ در راستای خدمترسانی بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی برگزار میشود.
قاسمی با بیان اینکه صف انتظار تماس با سامانه ۱۳۷ به صفر رسیده است، گفت: از شامگاه گذشته _هشتم فروردین_ تا کنون تنها دو تماس از دسته رفته داشتهایم و در حداقل زمان ممکن پاسخگو هستیم، همچنین نشانی تمام مراکز در سریعترین زمان ممکن به مسافران ارائه خواهد شد.
نظر شما