نمودار تماس مسافران با سامانه ۱۳۷ رو به افزایش است/راه‌اندازی واحد بازخورد در حوزه گردشگری

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: سال جاری واحد بازخورد در حوزه گردشگری در این مرکز راه‌اندازی شد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه ثبت خاطره خوش در ذهن گردشگر در اصفهان موضوع مهمی است که باید به آن دقت داشت، اظهار کرد: در این خصوص در سال جاری واحد بازخورد از گردشگران در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان راه‌اندازی شده است تا درباره بعضی موضوعات به‌صورت تلفنی با گردشگران ارتباط برقرار کرده و نظر آن‌ها را در خصوص نحوه پاسخگویی و نوع راهنمایی جویا شویم.

وی افزود: اگر سیر تماس گردشگران با مرکز ارتباطات مردمی را دنبال کنیم، مشخص می‌شود که این سیر روزانه در حال افزایش است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در نخستین روز راه‌اندازی ستاد سفر ۱۴۰ تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شد و این تعداد در روز اول فروردین سال جاری به ۵۰۰ تماس رسید که در روزهای بعد بر تعداد این آمار افزوده شده است.

قاسمی گفت: راهبری گردشگران در کنار پاسخگویی تلفنی به سمت اپلیکیشن «اصفهان من» در دستور کار این مرکز بوده است و این موضوع رضایت حداکثر گردشگران را به همراه دارد.

کد خبر 738217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.