محمد قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه ثبت خاطره خوش در ذهن گردشگر در اصفهان موضوع مهمی است که باید به آن دقت داشت، اظهار کرد: در این خصوص در سال جاری واحد بازخورد از گردشگران در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان راهاندازی شده است تا درباره بعضی موضوعات بهصورت تلفنی با گردشگران ارتباط برقرار کرده و نظر آنها را در خصوص نحوه پاسخگویی و نوع راهنمایی جویا شویم.
وی افزود: اگر سیر تماس گردشگران با مرکز ارتباطات مردمی را دنبال کنیم، مشخص میشود که این سیر روزانه در حال افزایش است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در نخستین روز راهاندازی ستاد سفر ۱۴۰ تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شد و این تعداد در روز اول فروردین سال جاری به ۵۰۰ تماس رسید که در روزهای بعد بر تعداد این آمار افزوده شده است.
قاسمی گفت: راهبری گردشگران در کنار پاسخگویی تلفنی به سمت اپلیکیشن «اصفهان من» در دستور کار این مرکز بوده است و این موضوع رضایت حداکثر گردشگران را به همراه دارد.
نظر شما