لزوم عملیاتی‌کردن وعده‌های مدیران شهری در برنامه «گوش به زنگ»

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: به‌طور کلی برنامه «گوش به زنگ» بسیار مؤثر و مفید است و امیدواریم بتوانیم این ارتباط مستقیم را در دوره‌های ماهانه یا فصلی ادامه دهیم؛ این فرصت امکان بررسی نقطه‌نظرات و پیشنهادهای شهروندان را فراهم می‌کند و ما نیز موظف هستیم قول‌هایی را که می‌دهیم عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی کریمی امروز _دوشنبه بیست‌وششم آذر_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امروز بدون اغراق یکی از بهترین روزهای کاری من در طول ۲۰ سال سابقه خدمت در شهرداری بود؛ اغلب مدیران درگیر مسائل کلان هستند و بازخوردهایی که مردم در جزئیات ارائه می‌دهند، می‌تواند بسیار راهگشا باشد تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

وی افزود: گاهی اوقات ممکن است بازخوردهای جزئی به مدیران منتقل نشود، چراکه ما بیشتر بر مسائل کلانی همچون اضافه کردن قطار یا کاهش زمان انتظار تمرکز داریم، اما جزئیاتی نظیر خرابی پله‌برقی، برخورد نامناسب یا نیاز به پاسخ منطقی در شرایط خاص نیز اهمیت زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: برای نخستین‌بار از طریق سامانه ۱۳۷ به‌طور مستقیم با مردم صحبت کردم و بسیاری از این بازخوردها را شنیدم؛ می‌توان گفت در بیشتر موارد حق با شهروندان است و توضیحات آن‌ها منطقی و درست بود که در همین راستا، توضیحات تکمیلی را به آن‌ها طی تماس ارائه دادم.

کریمی بیان کرد: به‌طور کلی برنامه «گوش به زنگ» بسیار مؤثر و مفید بود و امیدواریم بتوانیم این ارتباط مستقیم را در دوره‌های ماهانه یا فصلی ادامه دهیم؛ این فرصت امکان بررسی نقطه‌نظرات و پیشنهادهای شهروندان را فراهم می‌کند و ما نیز موظف هستیم قول‌هایی را که می‌دهیم عملیاتی کنیم.

کد خبر 820397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.