مرکز ۱۳۷ پل ارتباطی بی‌واسطه شهروندان با شهرداری است

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: مرکز ۱۳۷ به‌عنوان رابط امین و بدون واسطه صحبت‌های شهروندان را به شهرداری و سازمان‌های وابسته آن منتقل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید علی عبدالهی امروز _دوشنبه بیست‌وششم آذر_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: همکاران خوب ما در مرکز ۱۳۷ پاسخگوی تماس‌های شهروندان درباره موضوعات مرتبط با سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان و مراکز معاینه فنی بودند.

وی افزود: اتفاق بسیار خوبی که امروز رخ داد، صحبت مستقیم و بدون واسطه با شهروندان بود؛ این تعامل مستقیم موجب خوشحالی ما شد و توانستیم اطلاعاتی که ممکن بود برای برخی شهروندان ناشناخته باشد را در اختیار آن‌ها قرار دهیم و ابهامات موجود را برطرف کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: طی تماس‌هایی که با شهروندان برقرار کردیم، نکاتی وجود داشت که به‌طور حتم باید توجه بیشتری به آن‌ها داشته باشیم، بنابراین تلاش خود را می‌کنیم تا در آینده این مشکلات را نیز برطرف کنیم.

عبدالهی تصریح کرد: هنگامی که مدیران از بازخورد شهروندان در باره عملکرد خود مطلع شوند، اتفاق بسیار مثبتی برای سازمان رقم می‌خورد؛ مرکز ۱۳۷ به‌عنوان رابطی امین و بدون واسطه، صحبت‌های مردم را به شهرداری و سازمان‌های وابسته آن منتقل می‌کند و شهروندان نیز این مرکز را قابل اعتماد می‌دانند.

وی گفت: از آنجا که سامانه و اطلاعات در اختیار سازمان و روابط عمومی قرار دارد و کارشناسان مربوطه به صورت تخصصی موضوعات را بررسی می‌کند، ما نیز با مسائل بیگانه نبودیم، اما اینکه به‌طور مستقیم در این مرکز حضور پیدا کردیم فرصتی بود که بعضی از نکات مهم را به‌صورت مستقیم از زبان شهروندان بشنویم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: ارتباط مستقیم مدیران شهری با مردم به‌طور حتم حس بهتری به شهروندان منتقل می‌کند و تأثیر مثبتی دارد.

کد خبر 820378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.