سعید ساکت در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه چهارمین دوره فرایند تعالی سازمانی ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری و مدیریت شهری اصفهان در راستای توجه به ارتقای رضایت مردم بهعنوان مهمترین متولی خود در ارائه خدمات اراده ویژهای در خصوص اصلاح روندها و حرکت بر مدار اصول و چارچوبها داشته است.
وی افزود: به همین منظور شاهد برگزاری ساختارمند و منظم اقدامات متناسب با این موضوع همچون فرایند تعالی سازمانها از سوی معاونت برنامهریزی شهرداری اصفهان هستیم و در دوره جاری نیز این فرایند با مشارکت ۲۵ سازمان و شرکت تابعه شهرداری انجام شد.
معاون حملونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در فرایند سال جاری تمام حوزههای سازمانی و شرکتی معاونت حملونقل و ترافیک خود را در معرض ارزیابیهای دقیق قرار دادند، تاکید کرد: مدل تعالی بر پایه ۱۰ الگوی بنیادی شکل گرفته است که سازمانها یا شرکتهایی که وارد چرخه نظارتی آن میشود را به سوی موفقیت بلندمدت هدایت میکند، بنابراین چارچوبهایی شامل رهبری آیندهنگر، مشتریمداری، یادگیری و نوآوری، دلبستگی کارکنان، مسئولیتپذیری اجتماعی و مدیریت زمان و منابع، مورد رصد ارزیابان قرار گرفته و در نتایج استخراج شده این اصول به شهرداری و حوزه سیاست گذار از جمله حملونقل و ترافیک کمک میکند تا ارتباط میان اقدامات روزانه و نتایج بلندمدتی که به دست میآید را پیادهسازی کند.
ساکت با بیان اینکه سازمانهای معاونت حملونقل ترافیک با حضور مسئولانه و با برنامه در این دوره از فرایند تعالی سازمانی خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: سازمانهای اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با کسب ۴ ستاره، قطار شهری با کسب ۳ ستاره، حملونقل بار با کسب ۳ ستاره، مترو با کسب ۳ ستاره، پایانههای مسافربری با کسب ۳ ستاره، تاکسیرانی با کسب ۳ ستاره و شرکت نیکاندیش با کسب ۲ ستاره توانستند بهعنوان یکی از مهمترین مجموعههای ارائه دهنده خدمات به آحاد مردم موفقیت ویژهای را کسب کنند.
وی ضمن تبریک به همکاران و تمام دستاندرکاران معاونت حملونقل ترافیک تصریح کرد: این دستاورد موید حرکت رو به رشد و اراده ویژه سازمانهای معاونت حملونقل ترافیک برای بهبود روندها و نحوه خدمترسانی به شهروندان است.
نظر شما