محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با حضور مدیران و معاونان مناطق شهرداری در برنامه «گوش به زنگ» تلاش میکنیم بررسی کمی و کیفی نسبت به رضایتمندی و اقدامت اجرایی که در کارتابل منطقه است داشته باشیم.
وی افزود: دو هفته گذشته رکورد اعلام رضایت شهروندان برای تقدیر و تشکر از پروژهها و اقدامات اجرایی مناطق به همکارانم در منطقه ۵ تعلق گرفت، موضوع دیوارنگاره و زیباسازی محور خیابان علامه محمدتقی جعفری که توسط این منطقه به اجرا گذاشته بود به نحو خوبی به چشم اهالی این منطقه آمد.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به بیشترین انتقادات در مناطق شهری گفت: با توجه به حجم کارتابل اجرایی و تقسیم کار و شرح وظایفی که بهعهده معاونتهای مختلف است، گستردگی و حجم پیامها و اقدامات، میزان انتقادات در معاونت خدمات شهری رتبه اول را دارد که شهروندان در این رابطه با آن درخواستهای بیشتر و متنوعتری اعلام میکنند، پس از آن معاونت عمران و ترافیک بیشترین انتقادات را دارند.
رفیعی تصریح کرد: همانطور که شهروندان تقدیر و تشکر را منعکس میکنند، مواردی که در سطح مناطق مغفول مانده باشد، در قالب انتقاد یا پیشنهاد به سامانه ۱۳۷ منعکس میکنند و ما به اطلاع همکاران مناطق میرسانیم.
نظر شما