به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظریپور امروز _چهارشنبه بیستوسوم آبان_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماسها و درخواستهای پیشین آنها برگزار شد، اظهار کرد: امروز موفق شدیم که در مرکز ۱۳۷ حضور به عمل آوریم و تماسی با شهروندان برقرار کنیم تا مشکلات و معضلاتی که در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان وجود دارد را بیان کنند.
وی با تاکید بر اینکه این فرصت موجب شد تا شناخت بهتری از مشکلات سطح منطقه پیدا کنیم، افزود: با سامانه ۱۳۷ سالها بهطور مستقیم بهعنوان یکی از ساکنان شهر اصفهان پیش از الحاق منطقه خوراسگان به شهر اصفهان در ارتباط بودم، اما امروز پس از سالها به این مرکز آمدم و با شهروندان تماس گرفتم.
مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امروز فرصتی فراهم شد تا نقش و عملکرد سامانه را بهطور دقیقتر درک کنم: کارکنان ۱۳۷ در اینجا تلاش فراوانی میکنند تا این سامانه بهعنوان پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری عمل کند.
نظریپور بیان کرد: در عصر دیجیتال و هوش مصنوعی که امروز در آن قرار داریم، دیگر نیازی نیست شهروندان برای مطرح کردن مشکلات خود حضوری به شهرداری مراجعه کنند، زیرا میتوانند مسائل خود را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری اعلام کنند؛ این ارتباط دیجیتال میتواند در دستیابی به اهداف خدمترسانی به مردم بسیار مؤثر باشد که امیدواریم فصلی نوین در تعامل بین شهرداری و شهروندان رقم بزند.
نظر شما