محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس ۱۱ هزار و ۸۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: تعداد تماسها نسبت به بازه مشابه سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: از این ۱۱ هزار و ۸۰۰ تماس، ۸۰۹۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه و سازمانهای شهرداری اصفهان ارجاع شد.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۳۷۱۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ مربوط به درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آنها را راهنمایی کردند، گفت: ۱۳ هزار و ۲۵۰ پیام توسط همکارانم در بخش بازخورد پیگیری شد.
رفیعی با بیان اینکه بیشترین تماس مربوط به درخواست شهروندان برای ساماندهی، اصلاح یا اعلام نقص فنی و مشکل پلهای عابر پیاده مکانیزه بهویژه پل عابر پیاده خیابان بزرگمهر بود، تصریح کرد: با توجه به تغییر فصل پیشنهادهای زیادی از طرف شهروندان مبنی بر ایجاد اماکن و استقرار کارگران فصلی در سطح شهر ارائه شد که حضور آنها در بعضی معابر و میادین جلوه نازیبایی ایجاد میکند.
نظر شما