پیشنهادهایی برای ماجراجویی در فرانکفورت

شهر فرانکفورت یکی از شهرهای اقتصادی مهم کشور آلمان است. بطوریکه این شهر را می‌توانیم مرکز مالی این کشور بنامیم.

شهر فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ کشور آلمان نیز به حساب می‌آید. این شهر در گذشته و در اکنون از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. به همین دلیل در شهر فرانکفورت جاذبه‌های تاریخی و دیدنی زیادی از زمان‌ها گذشته به جا مانده است.

امروزه این شهر یک شهر مدرن است که افراد زیادی را به خودش جلب می‌کند. به این دلایل سالانه تعداد زیادی توریست به این شهر سفر می‌کنند. در کشور عزیزمان ایران نیز روزانه تقاضا برای ارائه بلیط به سمت فرانکفورت بیشتر می‌شود. بطوریکه امروزه از شهر تهران به مقصد فرانکفورت پروازهای زیادی ارائه می‌شود. شما می‌توانید تمامی این پروازها را بر روی سایت علی بابا مشاهده و خریداری کنید. در ادامه این متن ما به معرفی و راهنمای خرید بلیط پرواز تهران به فراکفورت علی بابا می‌پردازیم.

شرکت‌های ارائه دهنده بلیط

در این مسیر هوایی امروزه شرکت‌های هواپیمایی زیادی فعالیت دارند. این امر دست شما را در هنگام خرید بلیط باز خواهد گزاشت. اما باید توجه داشته باشید که بیشتر ایرلاین‌هایی که در این مسیر فعالیت دارند، ایرلاین‌های خارجی هستند. پس باید برای خرید بلیط از این ایرلاین‌ها به نسبت بیشتر هزینه کنید.

در ادامه این متن ما برخی از شرکت‌های هواپیمایی که در این مسیر فعالیت دارند را به شما معرفی خواهیم کرد. شرکت‌هایی مانند پگاسوس و تورکیش ایرلاین بصورت روزانه این پرواز را به مسافرین ارائه می‌دهند. اما اگر شما به دنبال پرواز لوکس‌تر و با امکانات رفاهی بیشتر هستید، می‌توانید به سراغ شرکت هواپیمایی قطر ایروی بروید. این شرکت شهره جهانی دارد و دیگر برای آن نیازی به تعریف ندارید. این شرکت نیز بصورت روزانه پروازهایی لوکس را به مقصد فرانکفورت ارائه می‌دهد. در هنگام خرید بلیط بهتر است که کمی در مورد هر شرکتی که می‌خواهید اطلاعات بدست بیاورید.

پیشنهادهایی برای ماجراجویی در فرانکفورت

قیمت بلیط‌های هواپیما

با توجه به اینکه شرکت‌های هواپیمایی زیادی وجود دارند که این بلیط را ارائه می‌دهند، پس باید انتظار تفاوت قیمت در بین آن‌ها را نیز داشته باشیم. برای مثال ممکن است که یک شرکت هواپیمایی چندین نوع پرواز با قیمت‌های متفاوت را به شما ارائه بدهد. این تفاوت قیمت تنها بدلیل تفاوت امکانات رفاهی است. هر چه یک شرکت هواپیمایی برای پروازش امکانات رفاهی بیشتری را قرار دهد شما باید برای خرید به نسبت بیشتر هزینه کنید.

اگر هزینه‌های سفر برای شما اهمیت دارد، بهتر است که به سراغ پروازهایی بروید که بصورت مشارکتی بین دو ایرلاین ارائه داده می‌شود. در بین این پروازها شما قیمت‌های به نسبت پاییین‌تری را می‌توانید ببینیند. اما بطور کلی قیمت بلیط‌های تهران به سمت فرانکفورت از نفری 30 میلیون تومان آغاز خواهد شد. برای این قیمت نمی‌توانیم یک سقف مشخص کنیم. چراکه امکانات رفاهی گسترده‌ای در هر شرکتی وجود دارد.

میدان رومبرگ

اگر شما به شهر فرانکفورت سفر کردید، تجربه بازدید از میدان رومبرگ را هرگز از دست ندهید. به دور از هیاهو و مدرن بودن شهر، این میدان سنتی در مرکز شهر فرانکفوت قرار گرفته است. در این میدان شما می‌توانید حال و هوای آلمان قدیم را ببینید و از نزدیک لمس کنید. بعلاوه اطراف میدان و سازه‌های اطراف این میدان همان بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند.

به این دلیل بازدید از این میدان در هیاهو شهر فرانکفورت برای شما آرامش خاصی را مهیا می‌کند. لازم به ذکر است که اطراف این میدان تمامی سنگ فرش است و برای پیاده‌روی در این میدان قرار داده شده‌اند. از دیدنی‌های جذاب در این میدان می‌توان به مغازه‌های روباز آن اشاره کرد. سبک ساخت قدیمی این مغازه‌ها در نوع خودشان جالب هستند. بعلاوه در این میدان تالارهای مهم و کلیساهای مهم قدیمی نیز قرار دارند. اگر به این میدان سر زدید حتما از این اماکن نیز بازدید کنید.

پیشنهادهایی برای ماجراجویی در فرانکفورت

خیابان زایل

بدون شک یکی از مهم‌ترین دلیل‌ها در هنگام سفر به خرید رفتن است. در شهر فرانکفورت برای خرید بهتر است که به این خیابان مراجعه کنید. خیابان زایل در شهر فرانکفورت شهره جهانی دارد و امروزه یک خیابان مدرن به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که بگوییم شهرت این خیابان تنها برای امروزه نیست و این خیابان حتی از زمان قرن 19 ام نیز معروف بوده است. در این خیابان شما هر چیزی را که بخواهید می‌توانید به راحتی پیدا کنید. همچنین می‌توان گفت همه برندهای لوکس در دنیا در این خیابان یک شعبه دارند. داشتن این شعب‌ها باعث می‌شود تا شما با اطمینان خاطر و خیالی راحت خرید کنید. پس اگر به خرید کردن و بازار رفتن علاقه دارید، از بازدید از این خیابان غافل نشوید.

خرید بلیط

برای خرید پرواز تهران به فرانکفورت علی بابا بهترین راه مراجعه به سایت علی بابا است. با وارد کردن تاریخ مدنظر خود در تقویم مسافرتی این سایت، تمام بلیط‌ها به شما نمایش داده خواهد شد. قیمت تمامی بلیط‌ها با فونتی درشت در مقابل تمامی آن‌ها قرار گرفته است. به همین دلیل شما می‌توانید با یک نگاه سرسری مقایسه‌ای بین قیمت‌ها داشته باشید. همچنین با کلیک کردن بر روی هر پرواز می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به آن را ببینید. پس از انتخاب بلیط و پرداخت هزینه آن بلیط شما بصورت آنی برای شما صادر خواهد شد. پس اگر به دنبال یک خرید راحت و بدون دردسر هستید، علی بابا بهترین انتخاب است.

کد خبر 805294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.