جمالی‌نژاد مدیر موفق در سطح ملی و استانی است/ تقدیر از تلاش‌های مرتضوی در حوزه آب

شهردار اصفهان گفت: حضور استاندار جدید می‌تواند تداوم‌بخش اقدامات مدیریت قبلی استان باشد و با توجه به شناختی که وی از سیستم دولت دارد، انتظار داریم با فعال‌سازی ظرفیت‌های ملی به‌نفع اصفهان، آینده‌ای روشن‌تر را برای شهر رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن قدردانی از حضور گسترده و چشمگیر مردم در مراسم تشییع سردار شهید نیلفروشان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم نشانه‌ای از قدرشناسی مردم است، زیرا آن‌ها همیشه ارزش خدمتگزاران و شهدا را می‌دانند.

وی افزود: حضور جمعیت انبوده در مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان، فوق‌العاده و اعجاب‌برانگیز بود که نشان می‌دهد مردم ما خدمات و زحمات را می‌فهمند و آن را ارج می‌نهند.

شهردار اصفهان ضمن قدردانی از سیدرضا مرتضوی، استاندار سابق اصفهان به خاطر حدود سه سال خدمت بی‌منت و تلاش‌های ارزنده به‌ویژه در حوزه آب تاکید کرد: زحمات او در حوزه آب نتایج مثبتی خواهد داشت و مردم به‌زودی شاهد ثمرات آن خواهند بود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه مردم اصفهان همیشه ویژگی قدرشناسی را داشته‌اند، ادامه داد: بی‌شک مردم اصفهان قدردان زحمات «مرتضوی» این مدیر خدوم و جهادی هستند.

وی ضمن معرفی مهدی جمالی‌نژاد، استاندار جدید اصفهان به‌عنوان مدیری موفق و سخت‌کوش که سال‌ها در خدمت مردم بوده است، ادامه داد: استاندار جدید اصفهان از جنس مردم است، سال‌ها در شهر خدمت کرده و مدیری موفق در سطح ملی و استانی بوده است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: حضور استاندار جدید می‌تواند تداوم‌بخش اقدامات مدیریت قبلی استان باشد و با توجه به شناختی که از سیستم دولت دارد، انتظار داریم با فعال‌سازی ظرفیت‌های ملی به نفع اصفهان، آینده‌ای روشن‌تر را برای شهر رقم بزند.

قاسم‌زاده به اشاره پیشرفت پروژه‌های مهم در اصفهان و فعال‌سازی شبکه جایگزین آب‌های پسماند برای فضای سبز شهر گفت: شبکه آب‌های جایگزین فعال شده است و امیدواریم تا پایان سال بخش عمده‌ای از این شبکه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی این پروژه افزود: سامانه‌ای طراحی شده که مدیریت هوشمند آب‌های پسماند را امکان‌پذیر می‌کند تا از این منابع برای فضای سبز شهر حداکثر بهره‌برداری انجام شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: این سامانه هوشمند و مانیتورینگ دقیق در روزهای آینده رونمایی خواهد شد و برای مدیریت بهتر منابع آب در شهر اصفهان به‌کار گرفته خواهد شد.

کد خبر 802031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.