تنها یک‌ششم هزینه‌های جاری اتوبوسرانی اصفهان با فروش بلیت تأمین می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: این شرکت به‌طور میانگین، تنها یک‌ششم هزینه‌های جاری خود را از طریق فروش بلیت تأمین می‌کند.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هزینه‌های اتوبوسرانی و فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی اظهار کرد: در شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان سالانه فقط درصدی ناچیز به قیمت بلیت اتوبوس اضافه می‌کنیم، این افزایش کم به‌منظور تأمین هزینه‌های خدمات‌رسانی به شهروندان است و به‌دنبال سودآوری نیستیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که در راستای بهبود خدمات، هزینه‌های لازم را پرداخت کنیم، افزود: قصد داریم با افزایش تعداد اتوبوس‌ها و گسترش خطوط مترو، شهروندان را ترغیب کنیم تا از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و کمتر به سمت خودروهای شخصی بروند؛ در این راستا آمادگی داریم هزینه‌های بیشتری را متقبل شویم و حتی یارانه‌هایی را به خدمات ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به درآمد حاصل از بلیت اتوبوس‌ها تصریح کرد: به‌طور میانگین، تنها یک‌ششم از هزینه‌های جاری اتوبوسرانی از طریق فروش بلیت تأمین می‌شود، در عین حال تلاش می‌کنیم تا هزینه‌ها را در حد معقول نگه داریم و خدمات بهتری ارائه دهیم.

بحیرایی ادامه داد: شهرداری اصفهان، شورای اسلامی شهر و شرکت واحد اتوبوسرانی به‌دنبال افزایش منافع عمومی هستند و هدف اصلی ما این است که فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی را در جامعه توسعه دهیم و به شهروندان این امکان را بدهیم که به‌راحتی از خدمات اتوبوسرانی بهره‌مند شوند.

کد خبر 793037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.