مسابقات فوتسال بسیج ادارات اصفهان آبان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقات فوتسال بسیج ادارات اصفهان با شرکت ۴۸ تیم در آبان سال جاری به میزبانی مراکز ورزشی شهرداری این کلان‌شهر برگزار خواهد شد.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رویدادهای ورزشی شاخص معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در شهریور، مهر و آبان سال جاری اظهار کرد: جام آینده‌سازان از مهم‌ترین رویدادهای معاونت ورزشی تفریحی در بخش مسابقات است که ویژه مراکز ورزشی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و آمادگی جسمانی ویژه دختران و پسران با شرکت ۱۵۰۰ ورزشکار، شهریور سال جاری برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات جام ماسه‌های طلایی تاکید کرد: سومین دوره این مسابقات در رشته‌های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، نت‌بال ساحلی، کبدی ساحلی و هندبال ساحلی برگزار شد.

خاکسار گفت: مسابقات نت‌بال ساحلی برای نخستین‌بار و با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور به‌صورت کشوری برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات جام ماسه‌های طلایی بانوان، ۵۰۰ بانو در رشته‌های ورزشی عنوان شده در باغ بانوان ناژوان رقابت‌های مهیجی را به نمایش گذاشتند.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقات بسیج ادارات خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات با شرکت ۴۸ تیم در رشته فوتسال با حضور تیم‌هایی از تمام ادارات شهر اصفهان و مناطق شهری، آبان سال جاری با همکاری بسیج شهرداری در مراکز ورزشی شهرداری این کلان‌شهر برگزار خواهد شد.

خاکسار گفت: اختتامیه مسابقات و تجلیل از مقام‌آوران جام ماسه‌های طلایی و جام آینده‌سازان که قهرمانان خود را شناخته‌اند، سوم آبان برگزار می‌شود و از برترین‌ها و عوامل اجرایی این رویدادها تجلیل می‌شود.

کد خبر 802071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.