انعقاد ۱۷۱ قرارداد عمرانی در مناطق پانزده‌گانه اصفهان

رئیس اداره هماهنگی امور عمرانی مناطق و سازمان‌های معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در شش ماه نخست سال جاری در سطح مناطق پانزده‌گانه شهرداری، ۱۷۱ قرارداد عمرانی منطقه‌ای به مبلغ بیش از ۱,۳۶۵ میلیارد ریال منعقد شده است.

سیدعلی شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری در سطح مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، ۱۷۱ قرارداد عمرانی منطقه‌ای به مبلغ بیش از ۱,۳۶۵ میلیارد ریال منعقد شده است.

وی افزود: این قراردادها در حد اختیارات مناطق است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد؛ این افزایش نشان‌دهنده رشد و توسعه فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر اصفهان است که می‌تواند منجر به بهبود زیرساخت‌ها و خدمات شهری شود.

رئیس اداره هماهنگی امور عمرانی مناطق و سازمان‌های معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این بازه زمانی شش‌ماهه حدود ۴۹۵ قرارداد عمرانی منطقه‌ای تحویل موقت و قطعی شده است و تعداد قراردادهای تحویل‌شده نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجه پروژه‌های عمرانی و تلاش مستمر برای تکمیل پروژه‌ها در زمان مقرر است.

شهیدی گفت: چنین اقداماتی می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ایفا کند و زیرساخت‌های شهری را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان با اجرای این پروژه‌ها تلاش می‌کند نیازهای روزافزون جمعیت شهری را پاسخ دهد و محیطی مناسب‌تر برای زندگی شهروندان فراهم آورد.

کد خبر 802077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.