هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر

از آنجا که دیدار مهم تیم‌های ملی ایران و قطر برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی سال 2026، در استادیوم امام رضا مشهد برگزار می‌شود، افراد زیادی برای تماشای آن به مشهد سفر می‌کنند.

اگر قصد رزرو هتل های مشهد را دارید و می‌خواهید به تماشای این بازی سرنوشت‌ساز بروید، هتل های نزدیک استادیوم امام رضا بهترین انتخاب برایتان به شمار می‌روند.

1- هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهد یکی از هتل های نزدیک استادیوم امام رضا واقع در میدان فردوسی است. این هتل سه ستاره در حدفاصل میدان جانباز و چهارراه خیام واقع شده و هتلی خوب و راحت برای اقامت در مشهد است.

معرفی هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهد در سال 1380 به عنوان هتلی سه ستاره به بهره‌برداری رسید و در سال 1395 برای ارتقای سطح کیفی خدمات بازسازی شد. این هتل دارای 60 واحد اقامتی است و 7 طبقه مثبت و 2 طبقه منفی دارد. اتاق‌های هتل ارس شامل اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، اتاق‌های دو تخته دبل و توئین و اتاق‌های سه، چهار و پنج تخته می‌شود.

هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر

امکانات هتل ارس مشهد

هتل ارس امکانات رفاهی نسبتا خوبی متناسب با درجه و قیمت هتل دارد. از امکانات این مجموعه می‌توان به اینترنت رایگان، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، رستوران و کافی‌شاپ، نمازخانه، خدمات روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته و خدمات باربری اشاره کرد.

اتاق‌های هتل ارس نیز فضایی ساده و راحت دارند و از امکانات قابل‌قبولی برخوردارند. تخت‌خواب راحت، مبلمان، کف‌پوش موکت، آباژور، ملزومات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و سیستم اصفای حریق برخی از امکانات موجود در اتاق‌های این هتل سه ستاره است.

هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر

فاصله هتل ارس مشهد تا ورزشگاه امام رضا

هتل ارس یکی از بهترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا است که تا این ورزشگاه تنها 700 متر فاصله دارد. شما می‌توانید این مسیر کوتاه را پیاده یا با ماشین طی کنید. فاصله هتل ارس مشهد تا استادیوم امام رضا به صورت پیاده حدود 6 دقیقه و با ماشین تقریبا 3 دقیقه است.

مسیر دسترسی هتل ارس مشهد تا استادیوم امام رضا

برای رسیدن از هتل ارس به استادیوم امام رضا شما باید از طریق بلوار فردوسی به سوی چهارراه خیام بروید. سپس تغییر مسیر دهید و فاصله کوتاهی را طی کنید تا به ورزشگاه امام رضا برسید. اگر هم بخواهید پیاده این مسیر را طی کنید، کافی است از مقابل هتل به آن سوی خیابان بروید و سپس در بلوار فردوسی کمی راه بروید تا ورزشگاه آستان قدس را مقابل خود ببینید.

2- هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 از معروف‌ترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا واقع در بلوار خیام است. این هتل 5 ستاره امکانات خوبی را برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده و اقامتی راحت و لاکچری را در نزدیکی ورزشگاه امام رضا به شما هدیه می‌دهد.

هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر

معرفی هتل هما 2 مشهد

هتل 5 ستاره هما 2 در سال 1375 به عنوان عضوی از گروه هتل‌های هما در مشهد افتتاح شد. این هتل در سال 1395 به منظور به‌روزرسانی امکانات بازسازی شد تا بتواند همچون روزهای نخست به گرمی از مهمانان پذیرایی کند.

هتل هما 2 در منطقه‌ای آرام با چشم‌اندازی زیبا واقع شده و دارای ساختمانی 5 طبقه با 206 واحد اقامتی است. این هتل دارای 1500 متر فضای سبز است که زیبایی هتل و محوطه آن را دو چندان کرده است. هتل هما 2 با امکانات رفاهی پیشرفته و مدرن در محیطی لوکس و دلنشین از مهمانان پذیرایی می‌کند تا شما هیچ کم و کسری احساس نکنید.

این هتل از موقعیت مکانی ویژه‌ای برخوردار است و دسترسی راحتی به مراکز خرید، اماکن تفریحی و ورزشگاه امام رضا دارد. از مزایای دیگر اقامت در این هتل می‌توان به پرسنل حرفه‌ای، خدمات رفاهی متعدد، امکانات به‌روز، اتاق‌های مجهز و تسهیلات اقامتی ویژه اشاره کرد.

هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر

امکانات هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد امکانات ویژه‌ای برای مهمانان فراهم کرده است. سرویس رایگان به حرم، رستوران‌های شیک با غذاهای سالم و خوشمزه، مجموعه آبی، زمین تنیس و آرایشگاه تنها تعدادی از امکانات این هتل لاکچری است. از دیگر امکانات هتل هم می‌توان به خدمات پزشکی 24 ساعته، صندوق امانات شخصی، بانک، آب معدنی و چای رایگان، اینترنت بی‌سیم رایگان، رستوران تابستانی با فضای سبز، پارکینگ، کارواش، زمین بازی کودکان و سالن‌های کنفرانس و پذیرایی اشاره کرد.

هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر

فاصله هتل هما 2 تا ورزشگاه امام رضا

هتل هما 2 از لوکس‌ترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا است که تا این ورزشگاه حدود یک و نیم کیلومتر فاصله دارد. پیمودن این فاصله با ماشین حدود 4 دقیقه و به صورت پیاده تقریبا 16 دقیقه زمان می‌برد.

مسیر دسترسی هتل هما 2 تا استادیوم امام رضا

برای آن که از هتل هما 2 مشهد به استادیوم امام رضا بروید، ابتدا از بلوار استاد اخوان ثالث خود را به میدان جانباز برسانید. سپس وارد بلوار فردوسی شوید و از طریق آن به چهارراه خیام بروید. در چهارراه دور بزنید و مسیر خود را عوض کنید و حدود یک دقیقه برانید تا به استادیوم امام رضا برسید.

اگر هم بخواهید پیاده مسیر بین هتل هما 2 تا ورزشگاه امام رضا را طی کنید، باید ابتدا از بلوار اخوان ثالث به میدان جانباز و بلوار فردوسی بروید. سپس به آن سوی خیابان بروید و مسیر خود را پیاده ادامه دهید تا تابلوی ورزشگاه را ببینید. هتل هما از مجلل‌ترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا است که اقامتی به یاد ماندنی را در آن تجربه خواهید کرد.

هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر

رزرو هتل های نزدیک استادیوم امام رضا

اگر هدف اصلی شما برای سفر به مشهد، تماشای بازی ایران و قطر برای جام جهانی 2026 است، اقامت در هتل های نزدیک استادیوم امام رضا انتخابی هوشمندانه است. با رزرو این هتل‌ها ضمن اقامت در منطقه‌ای آرام و خوش آب‌وهوا، دسترسی راحتی نیز به استادیوم خواهید داشت.

برای رزرو هتل های نزدیک استادیوم امام رضا به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و از طریق این وب‌سایت باسابقه و تخصصی، بهترین هتل را برای خود رزرو کنید. در این سایت اطلاعات و جزئیات مربوط به همه اقامتگاه‌ها به همراه تصاویر هتل‌ها و اتاق‌ها درج شده که با بررسی آن‌ها می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

کد خبر 797627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.