نمایشگاه فن‌نما حلقه وصل شرکت‌های فن‌آور و مدیریت شهری است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اهواز نمایشگاه فن‌نما را حلقه وصل شرکت‌های فن‌آور و مدیریت شهری دانست و گفت: نمایشگاه‌هایی همچون فن‌نما موجب استفاده دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به نیازهای آن‌هاست.

جاسم موسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه دومین نمایشگاه ملی فن‌نما اظهار کرد: آنچه که در عصر حاضر برای تمام مؤسسات، دستگاه‌ها و سازمان‌ها حائز اهمیت است، کاهش هزینه‌ها و مدت زمان پروژه‌ها برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های خود است.

وی افزود: تکنولوژی، هوش مصنوعی، فناوری و اقداماتی که در این زمینه صورت می‌گیرد، یک کاتالیزور خوب برای رسیدن به این اهداف، کاهش هزینه‌ها و کاهش مدت زمان پروژه‌ها است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اهواز نمایشگاه فن‌نما را حلقه وصل شرکت‌های فن‌آور و مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: مشارکت ظرفیت‌های مردمی و شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌هایی همچون فن‌نما می‌تواند دستگاه‌های اجرایی را با توجه به نیازمندی‌هایی که آن‌ها برای خود تعیین کرده‌اند، به این ظرفیت‌ها متصل کند.

موسی‌پور خاطرنشان کرد: در این زمینه اعتمادسازی‌های لازم در حال انجام است و هر چقدر در این مسیر میزان همکاری و تعداد قراردادها افزایش پیدا کند، در واقع حمایت خوبی از آن‌ها خواهد شد.

کد خبر 796581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.