‌نمایشگاه «فن‌نما» می‌تواند سرآغاز تحولی بزرگ در شهرهای کشور باشد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار یزد با بیان اینکه ‌نمایشگاه «فن‌نما» می‌تواند سرآغاز تحولی بزرگ در شهرهای کشور باشد، گفت: شهرداری‌ها می‌توانند مشکلات خود را به دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ‌ها ارائه دهند تا در حوزه‌های مختلف فناوری، صنایع دستی و خدمات شهری راهکارهای مناسب را ارائه کنند.

مجید بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» اظهار کرد: در دنیای امروز دیگر زمان برای روش‌های سنتی و درسی گذشته نیست و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از طریق خلاقیت و نوآوری مشکلات مختلف را به‌خوبی رفع کنند.

وی افزود: شهرداری‌ها هم‌اکنون به این دیدگاه رسیده‌اند که نیازهای فناورانه و نوآورانه خود را شناسایی کنند و از طریق چالش معکوس (ریورس پیچ) این مشکلات را به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها ارائه دهند تا در حوزه‌های مختلف فناوری، صنایع دستی و خدمات شهری راهکارهای مناسب پیدا کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار یزد با اشاره به نقش دانش‌آموزان و نوآوری‌های الکترونیکی در نمایشگاه فن‌نما تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند سرآغاز تحولی بزرگ در اصفهان و دیگر شهرهای کشور باشد.

کد خبر 796597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.