افزایش گلایه‌ اصفهانی‌ها از سد معبر کارگاه‌های عمرانی و صنفی در تماس‌ با ۱۳۷

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از موضوعات شاخص هفته گذشته، تماس‌های زیادی بود که درباره سد معبر و مزاحمت کارگاه‌های عمرانی و کارگاه‌های صنفی در سطح شهر برقرار شد، زیرا این مشکل منجر به ایجاد ترافیک در معابر و منع تردد برای شهروندان می‌شود.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۳ هزار و ۴۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۹۰۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه و سازمان‌های شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۶ درصد و نسبت به هفته پایانی شهریور ۵ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: ۱۱ هزار و ۲۰۰ پیام نیز بازخوردگیری و نظرسنجی شد و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی شد که این عدد نسبت به هفته‌های گذشته یک رشد ۵۰ درصدی داشته و این موضوع نشان‌دهنده ارتقای سطح ارتباط با شهروندان است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۴۵۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن‌ها را راهنمایی کردند، تاکید کرد: تعداد زیادی از تماس‌ها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.

رفیعی گفت: یکی از موضوعات شاخص هفته گذشته، تماس‌های زیادی از سوی شهروندان درباره سد معبر و مزاحمت کارگاه‌های عمرانی و کارگاه‌های صنفی در سطح شهر برقرار شد، زیرا این مشکل منجر به ایجاد ترافیک در معابر و منع تردد برای شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به پیام‌های قدردانی شهروندان بابت خط‌کشی‌های ترافیکی تقاطع‌ها و معابر سطح شهر تصریح کرد: این خط‌کشی‌ها به‌طور ویژه برای رویداد ستاد مهر و به‌مناسبت آغاز بازگشایی مدارس در تمام مناطق پانزده‌گانه انجام شد.

کد خبر 795291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.