به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _دوشنبه دوم مهر_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماسها و درخواستهای پیشین آنها برگزار شد، اظهار کرد: امروز یکی از روزهای بسیار پر تماس و شلوغ بود و عمده مطالبات و تقاضای شهروندان مبتنی بر افزایش کمی و کیفی خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان است.
وی افزود: بسیاری از خطوط اتوبوسرانی این کلانشهر به افزایش سرویس برای کاهش فاصله زمانی حرکت اتوبوسها نیاز دارند، همچنین بهبود سیستمهای تهویه و موضوعات مرتبط از خواستههای مکرر شهروندان اصفهانی است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بعضی از درخواستها به محدودیتهای بودجه و منابع مرتبط میشود که امیدواریم سازمان مربوطه بتواند فرایند ارتقا را محقق کند، تصریح کرد: یکی از جدیترین مسائل مطرح شده از سوی شهروندان، ضعف در اطلاعرسانی و نیاز به بهروزرسانی سامانه AVL در ایستگاههای اتوبوس است، چراکه هنوز تعداد زیادی از ایستگاهها به این سامانه مجهز نشده است و بعضی از آنها نیز با اختلال یا اطلاعات نادرست مواجه هستند؛ در نتیجه شهروندان ناچار میشوند برای اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس خط مورد نظر خود با ۱۳۷ تماس بگیرند.
نظر شما