سامانه ۱۳۷ چشم بینا و گوش شنوای شهر است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت:ممکن است بعضی مسائل از دید شهروندان یا مسئولان مغفول بماند، اما سامانه ۱۳۷ به‌عنوان چشم بینا و گوش شنوا، این فرصت را برای ما فراهم می‌کند تا موضوعات را بهتر رصد و پیگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم که وجه متفاوتی از ارتباط با شهروندان را تجربه کنیم؛ سامانه‌های مختلف ارتباطی نظیر دیدارهای چهره به چهره، حضور در محافل و تماس‌های تلفنی فعال بودند، با این حال امروز با فضای متفاوت و جدیدی روبه‌رو شدیم که شور و نشاط خوبی در آن حاکم بود.

وی افزود: همکاران ما در مرکز ۱۳۷ با دقت و حوصله به نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم گوش می‌دهند و با گشاده‌رویی مشکلات را پیگیری می‌کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: امروز به‌همراه معاون عمران و خدمات شهری و معاون ترافیک منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در مرکز ۱۳۷ حضور پیدا کردیم و موضوعات مختلفی را توسط شهروندان شنیدیم؛ طی ۲ ساعت فرصت شد به حدود ۱۵ تماس تلفنی پاسخ بدهم.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: بیشتر مشکلات و معضلات شهری که از سوی شهروندان مطرح شد، به مسائل روزمره‌ای همچون جمع‌آوری زباله، آبیاری فضای سبز، سد معبر و مواردی از این قبیل مربوط می‌شد که طبیعتاً جزو مسائل جاری و روزمره شهروندان است.

وی با اشاره به اهمیت سامانه ۱۳۷ خاطرنشان کرد: همکاران ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا با بهترین کیفیت، اداره شهر را به پیش ببرند؛ ممکن است بعضی مسائل از دید شهروندان یا مسئولان مغفول بماند، اما سامانه ۱۳۷ به‌عنوان چشم بینا و گوش شنوا، این فرصت را برای ما فراهم می‌کند تا موضوعات را بهتر رصد و پیگیری کنیم.

کد خبر 791353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.