بحرانی در حوزه حمل‌ونقل دانش‌آموزی اصفهان نداریم

سرپرست اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اصفهان تنها استانی است که بحران در حوزه حمل‌ونقل و سرویس مدارس ندارد، زیرا در حوزه ناوگان حمل‌ونقل دانش‌آموزی خوب کار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امینه طباطبایی امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور_ در سی‌ونهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» و آئین آغاز فعالیت ستاد مهر شهر اصفهان و رونمایی از تجهیزات جدید ترافیکی اظهار کرد: ۳۸۰ هزار دانش آموز در شهر اصفهان آغاز سال تحصیلی را پیش رو دارند که این تحول و پروژه بزرگی است، در این راستا از برنامه ریزی های شهرداری در ستاد مهر قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه تعامل ویژه میان آموزش و پرورش و شهرداری وجود دارد گفت: اصفهان تنها استانی است که بحران در حوزه حمل‌ونقل و سرویس مدارس در آن وجود ندارد، زیرا در حوزه ناوگان حمل‌ونقل دانش آموزی خوب کار شده است.

سرپرست اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان اینکه پل ارتباطی میان اداره آموزش و پرورش و خانواده‌ها هستیم، تصریح کرد: اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اهتمام ویژه‌ای برای ارتقای فرهنگ شهروندی دارد که به واسطه آن بسیاری از دغدغه‌ها برطرف و نظم دهی ایجاد می‌شود.

کد خبر 791206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.