پیشرفت ۸۳ درصدی عملیات ساماندهی خیابان مادی شمس‌آباد

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات ساماندهی خیابان مادی شمس‌آباد محله ولدان با اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: زاینده‌رود و مادی‌های اصفهان از دیرباز نقش بسیار مهمی در کشاورزی و آبیاری باغ‌ها در اصفهان داشته‌اند و یکی از مهم‌ترین کارکرد مادی‌ها در ایجاد فضای سبز پایدار در خیابان چهارباغ و شکل‌گیری باغ‌های صفوی است.

وی افزود: شبکه مادی‌های شهر بسیار گسترده است و موجب می‌شود فضای سبز و درختان به عنوان ریه‌های تنفسی و تنوع پوشش گیاهی حفظ شود، در نتیجه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در کاهش آلودگی هوا نیز مؤثر است.

پیشرفت ۸۳ درصدی عملیات ساماندهی خیابان مادی شمس‌آباد

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان تاکید کرد: تخریب سردهنه مادی‌ها، مسدود شدن انتها یا قسمتی از مسیر نهر، تأثیر فاضلاب‌ها، ساخت‌وسازهای بی‌رویه، تبدیل مسیر نهر به جاده و دیواره‌سازی غیراصولی از جمله عوامل نابودی مادی‌های اصفهان در چند سال اخیر است.

طبیبی گفت: عملیات ساماندهی خیابان مادی شمس‌آباد حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) و خیابان شهیدان در راستای حفظ فضای سبز و آراستگی این منطقه آغاز شده است.

پیشرفت ۸۳ درصدی عملیات ساماندهی خیابان مادی شمس‌آباد

وی با بیان اینکه این پروژه با اقدامات پیاده‌روسازی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در مرحله اجرایی قرار دارد، ادامه داد: این پروژه به طول ۱۲۰۰ متر با ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات ساماندهی خیابان مادی شمس‌آباد با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 791020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.