گام دوم‌انقلاب اسلامی با حضور نوجوانان فیلم‌ساز ویژه‌تر خواهد بود

مدیر هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان گفت: این نوید را به مردم ایران و خانواده‌ها می‌دهم که سال‌های بعد فیلم‌سازانی خواهیم داشت که پرچم سینمای ایران را قوی‌تر از قبل پیش می‌برند و امید است گام‌دوم انقلاب اسلامی با حضور این نوجوانان ویژه‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید ملتجی صبح امروز_پنجشنبه بیست‌ونهم شهریور_ در اختتامیه هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان اظهار کرد: از اینکه در شهر تاریخی و فرهنگی اصفهان میزبان شما هستیم، به خود می‌بالم و باید گفت که این روزها در کنار هم روزها و خاطرات خوبی داشتیم.

وی افزود: المپیاد امسال صد درصد رقابتی نبود، هرچند شش گروه نوجوان نخبه دور هم بودند اما همه مدال‌های ما طلا است چراکه همه این ۳۰ نفر سال‌ها کار کرده بودند.

مدیر هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان بیان کرد: در این چند روز این ۳۰ نوجوان در زیست حرفه‌ای و هنری و فضایی سالم آموختند که چطور باید فیلم بسازند، هر چند در این مسیر مشکلاتی داشتیم.

ملتجی عنوان کرد: این نوید را به مردم ایران و خانواده‌ها می‌دهم که سال‌های بعد فیلم‌سازانی خواهیم داشت که پرچم سینمای ایران را قوی‌تر از قبل پیش می‌برند و امید است گام‌دوم انقلاب اسلامی با حضور این نوجوانان ویژه‌تر خواهد بود.

کد خبر 791444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.