مشکل انشعابات مجموعه مشارکتی گل نرگس رفع می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: با هماهنگی‌های انجام شد، مشکل انشعابات در پروژه مشارکتی مسکونی گل نرگس رفع می‌شود.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت تأمین تأسیسات زیربنایی در پروژه‌های مشارکتی گل نرگس اظهار کرد: از مهمترین مشکلاتی که پروژه‌های مشارکتی شهرداری شهر اصفهان را با چالش‌های اساسی روبه‌رو کرده، موضوع تأمین انشعابات است و همواره تلاش داریم به تعهد خود مبنی بر مانع‌زدایی از پروژه‌های مشارکتی عمل کنیم.

وی افزود: پروژه‌های مشارکتی مجموعه‌های مسکونی گل نرگس در بلوک‌های ۱۲، ۲۶، ۳۱ و ۳۴ واقع در منطقه ۵ شهرداری اصفهان از این دست پروژه‌ها است که بعضی مشکلات آن ریشه در سال‌های گذشته دارد و باید با همکاری و هم‌افزایی نهادهای مختلف، مسیر اجرای آن هموار شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات پروژه گل نرگس نبود تأسیسات شهری است که مشارکت کنندگان در چهار پروژه با آن روبه‌رو هستند و برای رفع این مشکل پیگیری‌های زیاد و جلسات متمادی در استانداری با متولیان خدمات‌رسان انجام شده است.

مشکل انشعابات مجموعه مشارکتی گل نرگس رفع می‌شود

حیدری افزود: با حمایت و دستور مدیر منطقه ۵ شهرداری و تهاتر مبالغ مجوزهای حفاری برای کابل‌کشی فیلدرهای برق، به زودی برق کل این مجموعه تأمین و تمام ۴۰ بلوک و دیگر ساخت‌وسازهای بعدی در این پهنه از این امتیاز ایجاد شده منتفع خواهند شد.

وی ادامه داد: تأسیسات آب و فاضلاب و گاز نیز در مرحله اجرا است و امیدواریم تا پایان سال جاری قابل بهره برداری شود.

به گزارش ایمنا، مجموعه‌های مسکونی گل نرگس، بزرگترین پروژه‌های مشارکتی اصفهان در بخش مسکونی است که در چهار بلوک هشت طبقه‌ای شامل مجتمع مسکونی و تجاری ایوان صفه با ۲۱۵ واحد، مجتمع مسکونی موژان با ۸۹ واحد، بلوک ۲۶ با ۸۹ واحد و پروژه بلوک ۳۴ نیز در ۹۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود.

کد خبر 791493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.