نمایشگاه اصفهان میزبان فعالان بزرگ صنعت نیروگاه‌های خورشیدی می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: سال جاری توجه ویژه‌ای به انرژی‌های تجدیدپذیر در اصفهان شده است و دومین نمایشگاه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر نیز در کنار چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی برگزار می‌شود.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس تقویم نمایشگاهی اصفهان، هفته آینده شاهد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه انرژی نو و تجدیدپذیر خواهیم بود.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها از تاریخ سوم تا ششم مهر سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تاکید کرد: این نمایشگاه فرصتی برای فعالان صنعت برق، اتوماسیون صنعتی و انرژی‌های تجدیدپذیر است تا آخرین دستاوردها و فناوری‌های خود را ارائه دهند.

طحانیان گفت: این رویداد مکانی برای تبادل دانش، تجارت و تجربه است که با توجه به معضلات برق و انرژی در کشور، سال جاری توجه ویژه‌ای به انرژی‌های تجدیدپذیر شده است و دومین نمایشگاه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر نیز در کنار این رویداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص بیش از ۵۰۰۰ متر فضا به این نمایشگاه‌ها ادامه داد: بیش از ۸۰ شرکت بزرگ از جمله شرکت‌های معتبر فولادی در این نمایشگاه‌ها حضور دارد؛ همچنین پنج استان در این رویداد شرکت کرده است و ۵۰ درصد از شرکت‌ها تولیدکننده و ۵۰ درصد دیگر شرکت‌های خدماتی هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از میان شرکت‌کنندگان، ۳۵ درصد از خارج استان و ۶۵ درصد از داخل استان هستند.

طحانیان با اشاره به حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان و برگزاری همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی در کنار این نمایشگاه‌ها گفت: این رویداد می‌تواند به توسعه پایدار شهر و آینده‌نگری کمک کند.

وی افزود: از ویژگی‌های مهم نمایشگاه سال جاری، حضور شرکت‌های بزرگ در زمینه نیروگاه‌های خورشیدی است که با توجه به چالش‌های موجود در حوزه برق و انرژی، این نمایشگاه‌ها به دنبال ارائه راهکارهایی مبتنی بر آخرین دستاوردهای فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

کد خبر 791517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.