توسعه مرکز ۱۳۷ با انتقال پشتیبانی سامانه «اصفهان من» و آغاز فرایند هوشمندسازی خدمات

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان از هوشمندسازی خدمات ۱۳۷ و انتقال پشتیبانی سامانه «اصفهان من» به این مرکز خبر داد.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به توسعه حوزه کالبدی مرکز ۱۳۷ اظهار کرد: با گسترش وظایف این سامانه، شامل پاسخگویی، بازخوردگیری، و پیگیری، و به دستور شهردار اصفهان، پشتیبانی سامانه «اصفهان من» به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه که به خدمات الکترونیک و میز خدمت غیرحضوری شهروندی شهرداری اصفهان مربوط می‌شود، از این پس تحت مدیریت همکاران ما خواهد بود، افزود: همکاران ما در مرکز ۱۳۷ به‌طور شبانه‌روز آماده هستند تا به شهروندان پاسخ دهند و به مشکل آن‌ها رسیدگی کنند؛ این خدمات شامل کمک به افرادی است که با سامانه «اصفهان من» مشکل یا سوالی دارند، یا به دنبال پیگیری درخواست‌های قبلی هستند می‌شود، همچنین، پشتیبانی از سامانه «اصرو» که در آینده به «اصفهان من» متصل خواهند شد، نیز به عهده این مرکز است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم تماس‌ها و نیاز به توسعه خدمات، به توسعه فضای کالبدی و ارتقای نیروی انسانی مرکز ۱۳۷ نیاز است، همچنین با توجه به تذکرات شورای اسلامی شهر اصفهان از جمله دیگر وظایف مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، پاسخگویی به تماس‌های ویژه خطوط اتوبوسرانی است.

رفیعی با بیان اینکه در زمینه فنی و تکنیکی، ارتقای سامانه‌های مرکز ۱۳۷ در حال انجام است، ادامه داد: قرارداد سامانه voip، یا همان سامانه مرکز تماس، منعقد شده است و پیش‌بینی می‌شود که این سامانه در یک ماه آینده راه‌اندازی شود؛ این سامانه جدید با قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌تر از سامانه قدیمی، به بهبود خدمات کمک خواهد کرد، علاوه بر آن، سامانه CRM یا ارتباط با شهروندی نیز در حال بازنگری و ارتقا است.

وی با اشاره به اینکه فرایند هوشمندسازی خدمات ۱۳۷ در حال انجام است، گفت: این پروژه با نظارت و همکاری حوزه‌های مربوط به شهرداری اصفهان در حال پیگیری است؛ با توجه به مطالعات و تکنولوژی‌هایی که به‌زودی در مرکز ۱۳۷ پیاده‌سازی خواهد شد و می‌توان گفت که ۱۳۷ به‌عنوان پیشگام هوشمندسازی در شهرداری اصفهان خواهد بود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان عنوان کرد: ما از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره‌مند خواهیم شد تا فرآیند پاسخگویی، بازخوردگیری، و ارتباط با شهروندان را به‌طور هوشمندانه و با استفاده از هوش مصنوعی بهبود ببخشیم.

کد خبر 789047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.