هزینه تردد کامیون‌ها با بار و ارتفاع غیرمجاز به زیرساخت‌های شهر اصفهان زیاد است

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هزینه تردد کامیون‌ها با بار و ارتفاع غیرمجاز به زیرساخت‌های شهر زیاد است که دستگاه‌های متولی برای رفع این مشکلات باید اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ در صدوچهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: این روزها شاهد هستیم هزینه‌های زیادی را افراد مختلف که تعداد آن‌ها زیاد نیست، اما اقدامات آن‌ها به چشم می‌آید برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کنند.

وی افزود: این هزینه‌ها در موضوعات مختلف و به شکل‌های مختلف از لحاظ روحی و روانی، اقتصادی، جانی و جسمی، بی‌انضباطی اجتماعی ایجاد می‌شود، که در حال فراوان شدن است و جایی که لازم است برخورد لازم صورت نمی‌گیرد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از مشکلات این است که در سطح شهر برخی با پارک‌های دوبل و ایجاد گلوگاه‌ها موجب آزار و اذیت شهروندان می‌شوند و پلیس راهور متأسفانه اقدامی که لازم است در این زمینه انجام نمی‌شود.

قربانی با بیان اینکه کامیون‌هایی با بار غیرمتعارف و ارتفاع غیرمجاز در سطح شهر به صورت غیرمجاز تردد دارند و هزینه‌های سنگینی را ایجاد می‌کنند، گفت: هم‌اکنون هزینه‌های تردد کامیون‌ها در پل غدیر، روگذر پل خیابان امام خمینی (ره) زیاد است و این پل‌ها دچار آسیب شده‌اند؛ این موارد لازم است پیگیری شود و مراکزی که باید با کسانی که در این زمینه ایجاد مشکل می‌کنند، برخورد کرده و به‌صورت جدی در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی افزود: مسئله دیگر امنیت شهروندان است، به‌عنوان مثال بنکرهای سیمان با سرعت در خیابان حرکت می‌کنند که واژگونی آن‌ها تا کنون خسارت‌های سنگینی را به شهر و شهروندان وارد کرده است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم پلیس راهور در یکی از جلسات تلفیق حضور پیدا کند تا درباره پیشگیری در این زمینه‌ها اقدام شود.

کد خبر 787958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    0 0
    سلام خیابان رباط سوم 20متری بهار باتوجه به تابلو کامیون ممنوع با حمل بار و خالی از تمام ملک شهر وخانه اصفهان از این خیابان کم عرض با سرعت زیاد تردد می‌کنند، حتی اهالی محله پیگیری زیاد کردند کسی در اصفهان جواب گو نیست در صورتی که مسول ملاحظه کرد پیگیری کند.