امکان دریافت مجوز تردد برای ساکنان محدوده اجرای طرح زوج و فرد خودروها در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به تشدید اجرای طرح زوج‌وفرد از ابتدای مهر سال جاری گفت: امکان فروش مجوز تردد ساکنان برای ترددهای ضروری در روزهای مخالف پلاک خودرو با تسهیلات ویژه فراهم می‌شود.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هم‌زمان با بازگشایی مدارس، میزان تردد شهروندان در شهر افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، در این راستا معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با همکاری پلیس راهور، به‌منظور نظم‌دهی به ترافیک در محدوده مرکزی شهر اصفهان اقدام به تشدید در کنترل تردد در این محدوده کرده است.

وی با بیان اینکه ساعت اجرای طرح زوج و فرد اصفهان از اول مهر، بدون تغییر، از شنبه تا پنج شنبه صبح‌ها از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و عصرها از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ خواهد بود، افزود: به‌منظور رفاه حال ساکنان محدوده مرکزی شهر و با دریافت مصوبات لازم، تصمیم گرفته شد که فروش مجوز تردد ساکنان با ترددهای ضروری در روزهای مخالف پلاک خودرو با تسهیلات ویژه نیز فراهم شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: ساکنان محدوده اجرای طرح زوج و فرد خودروها می‌توانند با مراجعه به سامانه /my.isfahan.ir و مطابق راهنمای ارائه شده، اطلاعات ملک مسکونی خود را ثبت کنند و تاییدیه‌های لازم را دریافت کنند؛ این امکان فقط برای ساکنانی فراهم است که مدارکی مستند دال بر سکونت در محدوده زوج و فرد را ارائه کرده و خودروی آن‌ها نیز باید دارای معاینه فنی باشد.

حق‌شناس ادامه داد: این مجوز به‌صورت ماهانه به ساکنان تعلق می‌گیرد و شهروندانی که موفق به تأیید مدارک سکونت شده باشند، باید در روزهای پایانی هر ماه نسبت به درخواست مجوز برای ماه آینده اقدام کنند و پس از پرداخت با تخفیف ویژه بدون نگرانی در روزهای مخالف پلاک نیز در محدوده تردد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان ساکن محدوده می‌توانند هرگونه سوال در مورد این طرح را از طریق سامانه ۱۳۷ مطرح کنند.

کد خبر 790274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.