بهره‌برداری از ۱۱ پروژه فضای سبز در منطقه یک اصفهان تا پایان ۱۴۰۳

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از انجام و بهره‌برداری ۱۱ پروژه فضای سبز به همت واحد فضای سبز این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های فضای سبز شهرداری منطقه یک اصفهان در سال جاری اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم شهرداری این منطقه شناسایی ایجاد فضای سبز شهری است که با رصد فضای شهری منطقه، مناطقی که نیاز به ایجاد فضای سبز داشته باشند، برای آن‌ها پروژه تعریف می‌شود.

وی افزود: شهرداری این منطقه در سال جاری ۱۱ پروژه فضای سبز را در دنبال می‌کند که بسیاری از این پروژه‌ها آغاز شده است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تاکید کرد: ایجاد «بوستان شاداب» یکی از این پروژه‌ها است که پنجم تیر سال جاری آغاز شده و قرار است تا سی‌ام آذر سال جاری به بهره‌برداری برسد.

رضی‌زاده با بیان اینکه پروژه احداث بوستان شاداب تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قرار است در فضایی به وسعت ۱۰۰۰ مترمربع ایجاد شود، ادامه داد: اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافته است.

مدبر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه دوم امور فضای سبز شهرداری منطقه «ساماندهی بوستان‌ها و قطعات فضای سبز» با تأمین اعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است که در بازه زمانی دهم خرداد آغاز شده است و تا ششم دی سال جاری به اتمام می‌رسد، همچنین این پروژه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

احداث گلخانه با تأمین اعتبار بالغ‌بر ۳۵ میلیارد ریال یکی از پروژه‌های مهم فضای سبز منطقه یک شهرداری اصفهان است

رضی‌زاده گفت: تکمیل بازآفرینی بوستان کودک با تأمین اعتبار بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال پروژه دیگر است که تا اسفند سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین پروژه حذف گونه‌های گیاهی با نیاز آبی بالا و جایگزینی با گونه‌های مقاوم با تأمین اعتبار بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته، پروژه دیگر است که هفتم آذر سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی افزود: احداث گلخانه با تأمین اعتبار بالغ‌بر ۳۵ میلیارد ریال یکی از پروژه‌های مهم فضای سبز شهرداری این منطقه است که سال گذشته زمین این گلخانه خریداری شد و در حال حاضر این پروژه در مرحله طراحی و اجرای سازه است که زمان بهره‌برداری این پروژه آخر دی سال جاری است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تاکید کرد: توسعه و ترمیم سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار با تأمین اعتبار بالغ‌بر هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال دیگر پروژه‌های فضای شهرداری این منطقه در سال جاری است که با اتمام این پروژه تا پایان شهریور سال جاری ۷۰۰۰ مترمربع فضای سبز محدوده این منطقه تحت این نوع آبیاری قرار گیرد.

رضی‌زاده گفت: شبکه توزیع با تأمین اعتبار بالغ‌بر ۱۱ میلیارد ریال، ساماندهی انهار با تأمین اعتبار بالغ‌بر ۲۸ میلیارد ریال، فیلتراسیون چاه‌ها با تأمین اعتبار بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال، نصب کنتور هوشمند با تأمین اعتبار بالغ‌بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، احداث منبع مهر با تأمین اعتبار بالغ‌بر ۱۱ میلیارد ریال از دیگر پروژه فضای سبز منطقه یک شهرداری اصفهان است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 790281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رز IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    خواهشاً فکری به حال فرونشست و آب بکنید. شهر با این عظمت تاریخی داره نابود میشه، بخاطر صنعتی که اکثرشان پروژه های ملی هستن
  • amir IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    چرا منطقه ده یک فضای سبز درست حسابی نداره؟