پل عابرپیاده خیابان کاوه مکانیزه می‌شود

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات مکانیزه شدن پل عابر پیاده به‌صورت آسانسور واقع در خیابان کاوه جنب مدرسه سادات با هزینه‌ای ۴۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت پل‌های عابر پیاده در خیابان کاوه اظهار کرد: خیابان کاوه یکی از خیابان‌های پرتردد شهر اصفهان است که ورود و خروج شهر اصفهان نیز از طریق آن انجام می‌شود و در اکثر ساعات روز از ترافیک خودرویی بالای برخوردار است.

وی افزود: تردد عابرپیاده در خیابان پرتراکم کاوه موجب حوادث ناگواری می‌شد که درسال‌های گذشته اقدام به نصب موانع میانی این خیابان به‌منظور تردد نکردن عابران کرده و برای تردد عرضی حدفاصل تقاطع چمران تا میدان شهدا دو پل عابر پیاده احداث شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تاکید کرد: با توجه به تردد عابران در محل بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) به‌صورت مکانیزه از نوع پله برقی نصب است و پس از مسافتی حدود ۲۰۰ متر پل عابر پیاده غیرمکانیزه مجاور مدرسه سادات نیز نصب شده بود.

محمدحسینی با اشاره به مکانیزه کرده پل عابرپیاده مقابل مدرسه سادات گفت: با تسهیل تردد معلولان و عبور کالسکه حمل کودکان و صرفه‌جویی در مصرف انرژی مقرر شد این پل مجهز به آسانسور شود، از این‌رو پس از اتمام عملیات زیرسازی و مقاوم‌سازی، اتاقک حمل کابین آسانسور ساخته و نصب شد.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی پل مکانیزه خیابان کاوه ادامه داد: عملیات نصب کابین و تأسیسات آسانسور در مرحله اجرا و به‌منظور ایمنی بالا، شیشه‌های لمینتی دیواره محافظ کابین آسانسور نیز در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد ریالی مکانیزه کردن پل عابر پیاده خیابان کاوه خاطرنشان کرد: طبق درخواست‌های اهالی محله تیران مبنی‌بر مکانیزه کردن پل عابر پیاده خیابان شهید باهنر، مقابل مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، پس از بررسی و تأیید معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، اعتبار لازم برای اجرای این پروژه در سال آینده در نظر گرفته شده است.

کد خبر 790303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.