شهروندان مشکلات شهر را مطالبه‌گری می‌کنند/ رسالت سامانه ۱۳۷ شهروندمداری است

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با وجود شهروندان دغدغه‌مند، می‌توانیم شهر را بهتر مدیریت کنیم، زیرا آن‌ها به‌صورت رایگان مشکلات را رصد و مطالبه‌گری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اکبر رسالت امروز _شنبه هفدهم شهریور_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امروز با حدود ۱۲ شهروند ارتباط مستقیم برقرار کردیم و گفت‌وگوی بسیار خوبی داشتیم که در آن مشکلات خود را مطرح کردند.

وی افزود: این مسیر باید ادامه پیدا کند و در مرحله نخست، باید در سطح منطقه خود برنامه‌ریزی کنیم تا مشکلات شهروندان همان‌جا رفع شود و نیازی به تماس تلفنی برای پیگیری نداشته نباشد، با این حال همین که با شهروندان برای پیگیری موضوعات تماس می‌گیریم، حداقل انتظاری است که آن‌ها از مدیران شهری دارند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عمده درخواست شهروندان رسیدگی به مواردی همچون جمع‌آوری زباله‌ها، نخاله‌ها، موضوع سگ‌های ولگرد و مشکلات مرتبط با آلایندگی‌ها بود.

رسالت ادامه داد: در بعضی محلات همچون عاشق‌آباد، همچنان گاوداری‌های سنتی وجود دارد که شهروندان از آن شاکی هستند، همچنین فردی از تهران تماس گرفت و به مسئله‌ای اشاره کرد که در مسیر منتهی به تهران فضای سبزی را مشاهده کرده که به دلیل نوع حفاری و ریختن نخاله‌ها در حال تخریب بوده است، این موضوع در چند هفته گذشته برطرف شد، اما این شهروند به‌عنوان یک اصفهانی ساکن تهران، به خوبی این مشکل را مطرح کرد که خود اقدامی مثبت و مؤثر به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه رسالت سامانه ۱۳۷، شهروندمداری است، گفت: هر شهروند حق دارد مشکلات شهر را بیان کند و ما نیز وظیفه داریم به این مشکلات رسیدگی کنیم؛ تمام شهروندان دوست دارند محیطی پاکیزه، منظم و آرام داشته باشند و این انتظار کاملاً به‌جا و حق آن‌ها است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اضافه کرد: با کمک سامانه ۱۳۷ می‌توانیم شهری تمیز و منظم داشته باشیم، زیرا شهروندان به‌صورت پیوسته مشکلات شهر را گزارش می‌دهند؛ به‌عنوان مثال شهروندی تماس می‌گیرد و گزارش می‌دهد که فضای سبزی در حال تخریب است یا در پارکی آب هدر می‌رود.

ساکت تاکید کرد: با وجود شهروندان دغدغه‌مند، می‌توانیم شهر را بهتر مدیریت کنیم، زیرا آن‌ها به‌صورت رایگان مشکلات را رصد و مطالبه‌گری می‌کنند.

کد خبر 787709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.