محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۲ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۸۲۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه و سازمانهای شهرداری اصفهان ارجاع شد.
وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۳ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: ۱۲ هزار و ۷۰۰ پیام نیز بازخوردگیری و نظرسنجی شد و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی انجام شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۳۸۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آنها را راهنمایی کردند، تاکید کرد: تعداد زیادی از تماسها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.
رفیعی گفت: یکی از موضوعات شاخص هفته گذشته، مزاحمتهای صنفی در محله جامی غربی توسط کسبههای امانتفروشی (سمساری) بود که گلایه شهروندان را به همراه داشت، بنابراین از مسئولان این مناطق تقاضا دارم این مشکل را پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان (سامانه ۱۳۷) شنونده پیشنهادات، نظرات و انتقادات شهروندان است، ادامه داد: موضوع نصب پنلهای خورشیدی برای چراغهای راهنمایی و رانندگی سطح شهر با توجه به قطعی برق در معابر و ایجاد ترافیک، یکی از پیشنهادات پر تکرار شهروندان در هفته گذشته بود.
نظر شما