تراکتور به دنبال تکرار برد خانگی پرسپولیس پس از پنج سال

تیم فوتبال تراکتور در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که آخرین بار پنج فصل پیش موفق به شکست این تیم در تبریز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس تاکنون در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ۳۲ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین تراکتور ۱۰ بار و پرسپولیس ۱۷ بار به پیروزی رسیده‌اند و پنج دیدار دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل‌های دو تیم در مجموع ۶۵ گل داشته است که سهم پرسپولیس ۳۸ گل و تراکتور ۲۷ گل بوده است.

در ۱۶ تقابل تراکتور و پرسپولیس در تبریز، این پرسپولیس بوده است که با شش پیروزی دست بالاتر را نسبت به میزبانی داشته است که پنج بار در خانه موفق به شکست پرسپولیس شده است، ضمن اینکه سه دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تراکتور در تبریز ۱۶ بار دروازه پرسپولیس را باز کرده است و پرسپولیس با احتساب برد انضباطی سه بر صفر سه فصل پیش، همین تعداد گل را در تبریز برابر تراکتور دارد.

در ۱۰ تقابل آخر دو تیم در لیگ برتر هیچ‌گاه نتیجه تساوی، نتیجه پایانی نبوده است و همواره یکی از دو تیم پیروز شده است، در این ۱۰ دیدار پرسپولیس هشت بار و تراکتور دو بار پیروز شده‌اند. آخرین تساوی دو تیم به ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ باز می‌گردد جایی که در تبریز دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

نکته جالب توجه اینکه تراکتور درست در هفته دوم پنج فصل پیش موفق به شکست یک بر صفر پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شد، جایی که شوت مهار نشدنی احسان حاجی‌صفی زمینه ساز برتری این تیم تبریزی شد. حالا درست پس از پنج فصل تراکتور با ستاره‌هایی که از پرسپولیس گرفته است امیدوار به بردن این تیم تهرانی است.

آمار و ارقام رویارویی‌های تراکتور و پرسپولیس به شرح زیر است:

تراکتور به دنبال تکرار برد خانگی پرسپولیس پس از پنج سال

کد خبر 782909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.