رفع مشکلات ذی‌نفعان شهر موجب غنای برنامه‌ها می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: میدان عمل ما شهر اصفهان است و هرچقدر بتوانیم مشکلات ذی‌نفعان شهر را دقیق‌تر رفع کنیم، برنامه‌های ما از غنای بیشتری برخوردار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمرتضی حسام‌نژاد امروز _دوشنبه بیست‌ونهم مرداد_ در حاشیه سومین برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در تماس‌هایی که امروز شهروندان با ۱۳۷ برقرار کردند، موضوعات آموزنده‌ای مطرح شد که نشان‌دهنده درک عمیق شهروندان از مشکلات شهر اصفهان است؛ این تماس‌ها نویدبخش برنامه‌ریزی دقیق‌تری بر اساس مشکلات واقعی شهروندان است.

وی افزود: در مجموع حدود ۳۰ تماس از سوی شهروندان دریافت شد که عمده آن‌ها به موضوع پروانه ساخت‌وساز و انطباق با ضوابط مرتبط بود، همچنین چند تماس به موضوعات محاسباتی اختصاص داشت که راهنمایی‌های لازم ارائه و در همین راستا پیامی نیز به مناطق مربوطه ارسال شد تا به مشکلات مطرح‌شده رسیدگی شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به تأثیر سامانه ۱۳۷ در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شهرداری تصریح کرد: هرچقدر برنامه‌های شهرداری با واقعیت‌های اجرایی و مشکلات میدانی شهروندان مرتبط باشد، کاربردی‌تر خواهد بود.

حسام‌نژاد اضافه کرد: میدان عمل ما شهر اصفهان است و هرچقدر بتوانیم مشکلات ذی‌نفعان این شهر را دقیق‌تر رفع کنیم، برنامه‌های ما از غنای بیشتری برخوردار می‌شود.

وی با اشاره به ملاقات مردمی امروز خود با شهروندان خاطرنشان کرد: اگرچه امروز ملاقات حضوری با شهروندان داشتم و حضوری شنونده مشکلات متعدد آن‌ها بودم، اما در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری و تماس‌های غیرحضوری با مردم، متوجه شدم این ارتباطات مؤثرتر از ملاقات‌های حضوری است، زیرا در دیدارهای حضوری به‌دلیل محدودیت زمان، مشکلات شهروندان به‌طور مختصر مطرح می‌شود، اما در ارتباطات تلفنی از طریق سامانه ۱۳۷، شهروندان می‌توانند به‌صورت جامع مشکلات خود را بیان کنند تا در دستور رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 782585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.