تشدید بارش‌ها در دامنه‌های البرز و استان‌های ساحلی خزر / پیش‌بینی گردوخاک برای مناطق شرقی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تشدید بارش‌ها در دامنه‌های البرز و استان‌های ساحلی خزر و پیش‌بینی گردوخاک برای مناطق شرقی خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط واقع در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل، گلستان و خراسان شمالی و چهارشنبه در بعضی نقاط ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی، رگبار باران، گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه در بعضی نقاط ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه علاوه بر این مناطق در نقاطی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های البرز، تهران و سمنان، رگبار باران، گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه بارش در سواحل دریای خزر و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز تشدید می‌شود و در مناطقی از شمال غرب و مرکز نیز رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان و جنوب شرق فارس، رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: طی پنج روز آینده در بعضی مناطق واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق و پنجشنبه و جمعه در مناطقی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب، در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 780505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.