اهمیت شرکت در پویش جشن عاطفه‌ها با هدف حمایت از دانش‌آموزان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهربانی و مهرورزی است، مردم نیکوکار می‌توانند با چند روش در این پویش مردمی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهربانی و مهرورزی است که با هدف حمایت از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال جاری پویش جشن عاطفه‌ها با شعار «پویش مشق همدل» تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد، افزود: این پویش بیستم شهریور در معابر و میادین اصلی، بیست و سوم شهریور در میعادگاه‌های نماز جمعه و مهر در مدارس برگزار خواهد شد، مراسم زنگ عاطفه‌ها نیز هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش و تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری # ۱*۰۲۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را واریز کنند، شماره کارت ۲۰۰۸‌-۰۰۰۰‌-۹۹۷۹‌-۶۰۳۷ نیز به همین منظور پیش‌بینی شده است، همچنین شماره گیری تلفن گویای ۷۳۵۵‌-۰۲۱ و درج عدد ۱۶۲ از دیگر روش‌های پرداخت کمک به دانش آموزان تحت حمایت است.

دهرویه یادآور شد: علاوه برروش های الکترونیکی، دفاتر ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم نوع‌دوست هستند.

به گزارش ایمنا، مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲* کمک‌های خود را برای مددجویان کمیته امداد واریز کنند، همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ توسط کمیته امداد کشور به همین منظور پیش‌بینی شده و کد دستوری #۱*۸۸۷۷* هم به استان‌ها اختصاص پیدا کرده است که خیران می‌توانند از این طریق، استان و شهر مورد نظر خود برای کمک‌رسانی را مشخص کنند.

کد خبر 788608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.