شکارچیان متواری پارک موته تحت پیگرد قضائی هستند / ۲ نفر دستگیر شدند

رئیس اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته گفت: پس از دستگیری دو فرد از گروه متخلفی که قصد شکار و صید حیات وحش در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته را داشتند، اقدام لازم برای دستگیری سایر اعضا در جریان است.

رسول جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره شکارچیان متواری پارک ملی موته اظهار کرد: پس از دستگیری دو فرد از گروه متخلفی که قصد شکار و صید حیات وحش در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته را داشتند، اقدام لازم برای دستگیری سایر اعضا در جریان است.

وی افزود: از اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته، مأموران این پارک ملی حین گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت متوجه حضور غیرعادی چند نفر اطراف یک گله دام اهلی شدند که پس از حضور در محل برای بررسی اوضاع، دو نفر از چهار نفر متخلف با استفاده از تاریکی شب و ناهمواری منطقه، اقدام به فرار کردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در بررسی و جست‌وجوی اولیه تعدادی فشنگ اسلحه برنو در محل کشف و ضبط کردند و پس از انجام بازجویی از متخلفان باقی‌مانده در محل، دو فرد دیگر نیز که از متخلفان با سابقه بودند، شناسایی شدند، از این‌رو طی پیگیری از طریق مرجع قضائی، دستورات لازم درباره دستگیری آنها صادر شد.

کد خبر 788666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.