جدید ترین قیمت ورق فومیزه متناسب با نرخ دلار
قیمت ورق فومیزه

قیمت ورق فومیزه همراه با جدیدترین تغییرات نسبت به نرخ دلار و تمامی عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق فومیزه و مهمترین نکات خرید آن را مطالعه کنید .

با توجه به وسیع شدن بازار ورق های فومیزه PVC و مزایای زیاد آن، انتخاب و قیمت ورق فومیزه و خرید آنها ممکن است چالش برانگیز باشد. همچنین تنوع این ورق های PVC نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن محسوب می شود.

به علاوه، نوسانات بازار به ویژه در حوزه صنعتی باعث شده تا لیست مشخصی از قیمت ورق فومیزه و PVC در دسترس نباشد. با این حال، ما در این مقاله انواع لیست قیمت ورق فومیزه را همراه با مشخصات آن در اختیار شما قرار داده ایم.

جدیدترین قیمت ورق فومیزه پی وی سی

پیش از هر چیز توجه داشته باشید، قیمت ورق پی وی سی و فومیزه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از طرفی بسته به کاربرد هر یک از این ورق ها لازم است ابتدا نیاز صنعت خود را سنجیده و با بررسی بازار ورق فومیزه با کیفیت را همراه با قیمت مناسب خریداری کنید.

برای دریافت لیست کامل قیمت ورق فومیزه pvc میتواند با گروه بازرگانی شفیق در ارتباط باشید و به جدیدترین قیمت های ورق فومیزه دسترسی پیدا کنید .

لیست قیمت ورق فومیزه

همانطور که گفتیم، ممکن است در بازار تفاوت قیمت وجود داشته باشد. این تفاوت قیمت عوامل مختلفی دارد که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

نوع ورق

ضخامت (میلی متر)

ابعاد (سانتی متر)

قیمت (تومان)

ورق فومیزه خام

3 میل

122*244

480000

ورق فومیزه خام

8 میل

122*244

742000

ورق فومیزه خام

16 میل

122*244

1380000

ورق فومیزه خام

12 میل

122*244

1060000

ورق فومیزه خام

5 میل

122*244

554000

مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق PVC

اگر نوسانات بازار و نقش قیمت دلار در تعیین قیمت اجناس را در نظر نگیریم، هر ورق فومیزه با توجه به مشخصات فنی، نوع کاربری، برند، ضخامت و ... قیمت متفاوتی دارند.

لیست قیمت ورق فومیزه

بهترین شرکت تولید کننده ورق فومیزه

مانند هر محصول دیگری، تولید کننده در تعیین قیمت ورق پی وی سی نقش تعیین کننده ای دارد. باید توجه کرد که نه قیمت زیاد نشانه کیفیت است و نه قیمت پایین بیانگر محصول بی کیفیت ! آنچه تعیین کننده است، سابقه، تجربه و خوشنامی برند تولید کننده است.

در حال حاضر کارخانجات متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این بین انتخاب میان آن ها ممکن است چالش برانگیز باشد. همانطور که گفتیم یکی از معیارهایی که می توان کیفیت محصول را با آن ارزیابی کرد، بررسی سابقه گروه تولیدی است.

قیمت ورق فومیزه

یکی از بهترین تولید کنندگان ورق فومیزه در اصفهان گروه بازرگانی شفیق است. این مجموعه با بیش از نیم قرن تجربه درحوزه تولیدات صنعتی و خوش درخشیدن در این زمینه تا رسیدن به مرحله صادرات، یکی از برندهای قابل اعتماد در زمینه تولید انواع ورق فومیزه PVC است. محصولات این برند دانش بنیان را می توان در بازار با نام هایکو خریداری کرد.

نقش ابعاد و ضخامت ورق فومیزه در قیمت آن

یکی از مهم ترین فاکتورها در قیمت ورق فومیزه pvc ابعاد ورق و ضخامت آن است. اندازه استانداردی که معمولا برای تولید ورق فومیزه در نظر گرفته می شود، 122 × 244 سانتی‌متر است. با این حال ممکن است این ابعاد بنا به نیاز مشتری به صورت سفارشی تغییر کنند و در قیمت نهایی تاثیر بگذارد. به عنوان مثال می توان این محصول را در ابعاد 122 × 280 سانتی‌متر نیز تولید کرد. توجه داشته باشید، تناسب این ابعاد با دستگاه های تولیدی آن باید رعایت شود.

مورد بعدی، ضخامت ورق های پی وی سی است. ورق های فومیزه pvc بسته به میزان ضخامتشان، دوام و قیمت متفاوتی دارند. به عنوان نمونه ورق های pvc در ضخامت های 3 تا32 میلی متر تولید می شوند. اما در این بین ورق های 3، 8 و 16 میل کاربرد بیشتری میان مصرف کنندگان دارند.

البته ضخامت های بیشتر نیز بنا به نیاز مشتریان امکان تولید دارد. توانایی تولید ورق فومیزه سفارشی در ابعاد و طرح های مختلف از دیگر مسائل مهمی است که از جانب تولید کننده مشخص می شود. مجموعه صنعتی هایکو در این زمینه نیز به خوبی می تواند نیاز صنایع را برطرف کند.

جدید ترین قیمت ورق فومیزه متناسب با نرخ دلار

توجه داشته باشید که ورق های فومیزه به دلیل ساختار و ترکیباتشان، سبک و دارای حباب در مغزی خود هستند. به همین دلیل ممکن است در ضخامت های پایین مقاومت لازم را نداشته باشند، و طول عمر آن ها پایین بیاید.

هر چه ضخامت ورق بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. توصیه می کنیم اگر ورق فومیزه را برای سطوح، مبلمان و... می خواهید، حتما باکیفیت ترین آن را به کار برید. اما اگر ورق پی وی سی را برای روکش هایی که سطح تماس با آنها کم است مانند پشت کابینت ها لازم دارید؛ می توانید از ضخامت های کمتر آن نیز استفاده کنید.

درجه کیفی ورق فومیزه pvc

میزان حباب در بافت ورق pvc، ضخامت و زبری آن همگی در کیفیت محصول نهایی موثر هستند. مسلم است که هر چه مواد بهتری در تولید ورق استفاده شود قیمت آن نیز بالاتر می رود. با این حال برای اطمینان از کیفیت محصول، آسان ترین راه، خرید از تولید کنندگان مطرح و با سابقه است.

نوع ورق فومیزه

کدام ورق پی وی سی، برای شما مناسب تر است؟ پاسخ به این سوال، به طور مستقیم بازه قمیت ورق فومیزه را تغییر می دهد.

می توانیم دسته بندی های مختلفی برای ورق های pvc ارائه دهیم، از جمله:

  • فومیزه امباس
  • فومیزه تک لایه
  • فومیزه روکش دار
  • ورق ماربل شیت

در میان تمام دسته بندی های بالا، می توان گفت گرانترین ورق فومیزه، ورق پی وی سی مدل ماربل شیت است. این ورق ها جزو مدل های لوکس محسوب می شود و استفاده های ویژه ای دارد. ورق ماربل شیت با طرح سنگ های قیمتی نظیر مرمر تولید می شود. با وجود اینکه نسبت به دیگر ورق های فومیزه قمیت بالاتری دارند، اما در مقایسه با سنگ مرمر بسیار خوش قیمت تر بوده و کاملا اقتصادی محسوب می شود.

دیگر مدل های ورق pvc با قیمت های مختلف در ابعاد متنوع در بازار موجود است. توجه داشته باشید، فومیزه امباس دارای طراحی های حک شده روی سطح ورق است. فومیزه روکش دار نیز با روکش های مات و براق در تناژ رنگی طبیعی (چوبی) تولید می شود.

در نهایت انواع ورق فومیزه ساده و تک لایه پایه ای ترین دسته این محصولات است و بسته به نیاز مشتریان در ضخامت های مختلف امکان تولید دارند.

کلام پایانی

با توجه به مواردی که بررسی کردیم، تعیین قیمت ورق فومیزه pvc وابسته به عوامل مختلفی است. با این حال آنچه می تواند برای ما خریدی بهینه را مهیا سازد، اطمینان از کیفیت مواد و محصول مورد نظر است. به علاوه، ورق های پی وی سی برای مدت های طولانی و کاربردهای حساسی استفاده می شوند؛ بنابر این برای انتخاب آنها از برند های معتبری چون بازرگانی شفیق اولین قدم برای داشتن خریدی مطمئن را بردارید. توجه کنید پیش از خرید ورق فومیزه تحقیقات کافی را انجام دهید و سپس اقدام نمایید.

کد خبر 777146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.